مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: کاروان قرآنی انقلاب از ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه ویژه برنامه‌های خود را در زنجان اجرا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - حجت‌الاسلام کرمی بااشاره به اجرای ۴ برنامه در چهار بقعه استان زنجان توسط کاروان قرآنی انقلاب و به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اساتید و چهره‌های ممتاز بین‌المللی قرآن کریم از جمله احمد ابوالقاسمی، مهدی عادلی، مهدی کرمی و سید حمیدرضا مقدسی در این کاروان حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بابیان اینکه  پانزدهم بهمن ماه، دارالقرآن کریم شهر زنجان میزبان محفل بزرگ قرآنی خواهد بود و از این کاروان استقبال می‌کند، گفت: شانزدهم بهمن ماه نیز کاروان قرآنی انقلاب عازم خدابنده شده و در امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس و بقعه قیدار نبی (ع) به اجرای برنامه می‌پردازند.

او مسجد جامع شناط ابهر را مقصد نهایی کاروان قرآنی انقلاب در استان زنجان اعلام کرد و گفت: این ویژه برنامه‌ها از شبکه‌های سراسری قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام کرمی بابیان اینکه اجرای تواشیح و هنرنمایی‌های گروه سرود و مدیحه سرایی از جمله برنامه‌های جنبی محافل بزرگ قرآنی و کاروان قرآنی انقلاب در استان زنجان است، ادامه داد: این برنامه‌ها با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، دارالقرآن الکریم، حسینیه اعظم زنجان و اتحادیه موسسات قرآنی استان برگزار خواهد شد.

او همچنین به برگزاری ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با ایام‌الله دهه فجر توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اشاره کرد و گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی توسط مبلغین در بقاع متبرکه، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

این مسئول به میزبانی جشن‌های انقلاب در بقاع متبرکه، امامزاده‌ها و مساجد شاخص استان زنجان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر اشاره کرد و گفت: این جشن‌های مردمی در۱۰ بقعه و امامزاده و ۴۰ مسجد شاخص برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.