رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: در سمپاد تلاش می‌کنیم توانمندی‌های پایه دانش آموزان را تقویت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - الهام یاوری گفت: ما مسئول شکوفایی استعداد تمام بچه‌های کشورمان هستیم؛ چه در مدارس سمپاد تحصیل کرده باشند و یا در سایر مدارس. وظیفه ما این است که خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهیم؛ چرا که پرورش نخبگان و تجلیل از زحمات آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

او گفت: برای مدیران مدرسه و معلمان برنامه‌های توانمندسازی مهمی داریم و در نهایت آزمون پایش تحصیلی دانش آموزان سراسر کشور است که هر ۶ ماه یک بار برگزار می‌شود و می‌تواند دانش آموزان را در پیدا کردن مسیر آینده خود در راه تحصیل کمک کند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان با بیان تفاوت‌های این سازمان نسبت به قبل از انقلاب اسلامی، عنوان کرد که در آن زمان تنها ۲ مدرسه استعداد‌های درخشان داشتیم؛ اما اکنون حدود ۶۸۰ مدرسه در سراسر کشور داریم.

او گفت: می‌توان گفت که تعداد دانش آموزان و مدال آوران المپیاد‌های جهانی مخصوصا در شهرستان و همچنین دختران ما رشد بسیار قابل قبولی در چند سال اخیر داشته است. در سمپاد تلاش می کنیم توانمندی های پایه بچه ها را تقویت کنیم و حضور دانش آموزان را در میادین علمی ، فرهنگی و هنری تقویت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
جدا سازی دانش آموزان در دنیا منسوخ شده، دانش آموزان این گونه مدارس درسته که درسشون خوبه اما دلیلی بر تیز هوش بودن و نخبه بودن نیست، یه سوال :چرا دیگه دانش آموزان مدارس عادی شهرها و روستاها دیگه قبولی پزشکی ندارن مثل قدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۷:۵۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
پاسخش بسیار ساده است! چون افراد باهوش تر میرن مدارس سمپاد و دیگه توی مدارس عادی نیستند که شما اونجا قبولیهای سطح بالا ببینید..دانش تموزان مدارس عادی و غیرانتفاعی در سطح متوسط هستند.
آخرین اخبار