معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این نهاد تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  احمد رضایی امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از نهاد‌هایی که چند روز پس از پیروزی انقلاب به دستور امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری شد کمیته امداد بود که در بیانیه اهداف و مأموریت‌های ۱۵ گانه آن مشاوره، اشتغال و توانمندسازی مددجو دومین مأموریت بیانیه است.

او می‌گویدامسال نزدیک به ۱۶ هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی باید ایجاد کنیم که تاکنون حدود ۱۰ هزار فرصت انجام شده است و مابقی نیز در ادامه سال محقق خواهد شد.

نزدیک به سه هزار فرصت شغلی در زمینه آموزش داریم که این امر بیش از ۱۱۵ درصد محقق شده است.

رضایی درباره حمایت و ارائه تسهیلات به مددجویان برای اشتغال، گفت: همه افرادی که به کمیته امداد مراجعه می‌کنند در ابتدا مشاوره شغلی می‌شوند، بسیاری از آنان دارای مهارت‌هایی هستند که به دلیل نداشتن سرمایه، بیکار هستند که ما از این افراد حمایت می‌کنیم.

بسیاری از این افراد هم به آموزش نیاز دارند که پس از شناسایی این افراد به اموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند و پس از دریافت مدرک تسهیلات اشتغال به آن‌ها ارائه می‌شود.

به گفته معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هزینه دوره‌های آموزش مددجویانی که به آموزشگاه‌ها معرفی می‌کنیم برعهده کمیته امداد است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار