هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۴ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری شد. ۳ مسابقه هم روز گذشته برگزار شد.

مس سونگون ۴ -  کراپ الوند قزوین یک

در اولین بازی امروز ۲ تیم مس سونگون و کراپ‌الوند قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم مس سرنگون، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه ۴ بر یک از سد شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ الوند عبور کند. مسی‌ها با این پیروزی ۴۸ امتیازی و موفق شدند جایگاه کراپ را در رده دوم بگیرند. تیم فوتسال کراپ الوند هم با ۴۶ امتیاز به جایگاه سوم جدول سقوط کرد.

ملی حفاری اهواز صفر - گیتی پسند اصفهان ۶

در دیگر بازی امروز تیم‌های ملی حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه شاگردان محمد کشاورز در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۶ بر صفر از پیش رو بردارند. نماینده اصفهان با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.  تیم فوتسال ملی حفاری اهواز نیز که وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد با این شکست ۱۱ امتیازی باقی ماند و در همان جایگاه چهاردهم جدول جای گرفت.

مجتمع فردوس قم یک -  راگای تهران یک

در دیگر بازی امروز تیم‌های مجتمع فردوس قم و راگای تهران مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این دیدار هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. تیم فوتسال فردوس قم با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار دارد.  تیم راگای تهران هم با ۱۶ امتیاز جایگاه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

شهروند ساری ۳ - فولاد زرند ایرانیان ۴

در آخرین بازی امروز هم تیم‌های شهروند ساری و فولاد زرند ایرانیان به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد زرند موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ برابر شهروند ساری به پیروزی دست پیدا کند. فولاد زرند با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داد. شهروند ساری هم که مانند ملی حفاری وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد، با این شکست ۱۱ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

روز گذشته هم ۳ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر سن ایچ ساوه به پیروزی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته آینده (۲۱ و ۲۲ بهمن) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار