با افزایش سریع آمار مبتلایان به کرونا، در شبانه روز گذشته بیش از ۴۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه روز گذشته (۱۵ بهمن) ۳۶ بیمار کرونا مثبت بستری و ۳۸۱ بیمار کرونا مثبت سرپایی در استان شناسایی شد.

محمدی گفت : خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده مجموع جان باختگان به دلیل کرونا در استان ۲۹۴۵ نفر است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده و ۴۴ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

در حال حاضر ۱۹۴ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۳۳ نفرشان در بخش‌های ویژه بستری بوده و حال دو نفر از آن‌ها هم وخیم است.

چهار بیمار هم برای تزریق رمدسیویر بستری موقت هستند .

رنگ‌بندی جدید کرونایی در کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفت شهرستان استان از امروز (شنبه ۱۶ بهمن) در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار گرفت.

مهدی محمدی گفت: براساس این رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، هرسین، پاوه و کنگاور از امروز در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی قرار گرفتند.

براساس رنگ‌بندی ۱۴بهمن شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، هرسین و پاوه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های کنگاور، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب در وضعیت زرد و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.