فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲ نفر از اراذل و اوباش بروجرد با دستور فرمانده انتظامی لرستان مبنی بر برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد،به گفته مهدی مهدوی کیا در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اخاذی توسط اراذل و اوباش سابقه دار در بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با توجه به تدابیر و دستورات سردار فرمانده انتظامی لرستان مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش، ماموران بلافاصله به محل اعزام، ولیکن مجرمان که قصد اخاذی از میوه فروشان را داشتند به محض رویت پلیس با موتورسیکلت اقدام به فرار کردند که در تعقیب و گریز‌های متعدد و با استفاده از قانون بکار گیری سلاح زمین گیر و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهمان درتحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف، که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که موتورسیکلت متهمان نیز توقیف شد افزود: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در صورت برخورد با این گونه موضوعات این است که در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.