نماینده عالی دولت در البرز گفت: جبران کمبود آب فردیس با اختصاص بودجه مناسب و اجرای طرح های عمرانی در اولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -  به گفته مجتبی عبدالهی  ۲۵ طرح با اعتباری بیش از ۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که از این تعداد ۱۹ طرح در بخش دولتی و ۶ طرح در بخش خصوصی افتتاح شد.

 تعداد طرح های البرز در دهه فجر ۲۹۹ طرح و اعتبار آن بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

نماینده عالی دولت در البرز  همچنین با اشاره به راه اندازی مخزن ۵ هزار متر مکعبی در فردیس، گفت: تامین آب فردیس از طریق چاه انجام می‌شود، اما با مشکلات در کمبود آب در این شهرستان مواجهیم که با تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی تلاش کردیم تا نسبت به رفع این مشکلات گام‌های مثبتی برداریم.

او می گوید: سالن شهدای اقتدار با مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۷ میلیارد تومان که به همت مدیریت شهری مشکین دشت احداث شده بود با حضور مسوولان استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

عبداللهی گفت: طرح توسعه شرکت پارسا پلیمر پویا در با سابقه ۲۵ ساله در حوزه قالب سازی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرک سیمین دشت فردیس به بهره برداری رسید. این شرکت با ۸۰ نفر نیرو به صورت مستقیم در حال فعالیت است.

به گفته استاندار البرز  شرکت ژرفاپژوه تولید کننده قطعات خودرو با مساحت ۲۹۰۰ مترمربع و اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۵ نفر در شهرک صنعتی سیمین دشت به بهره برداری رسید که این شرکت قابلیت افزلیش ظرفیت اشتغال به ۱۲۰ نفر را دارد.

مخزن ۵هزار متر مکعبی با صرف هزینه ۱۵ میلیارد تومان که ساخت آن در سال ۹۸ آغاز شد و امروز با حضور استاندار البرز به بهره برداری رسید که این مخزن تامین آب بیش از ۳۱ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ر.د

برچسب ها: طرح عمرانی ، کمبود آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.