معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : طی دهه فجر ۱۲۲ روستای این استان از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- منوچهر فخری گفت : پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کوچک‌ترین امکاناتی در روستا‌ها وجود نداشت، اما امروز به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد برخورداری همه روستا‌ها حتی روستا‌های دورافتاده از تمام امکانات زیرساختی، اجتماعی و رفاهی و نیز رونق اقتصادی هستیم.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه طی دهه فجر امسال یک هزار میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود، طی این ایام عملیات اجرایی حدود ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه اقتصادی در این استان آغاز می‌شود.

بیشترین خدمات ارائه شده به روستا‌های دور افتاده و مناطق کم برخوردار صورت می‌گیرد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره توجه و تاکید خاصی به بحث عمران و آبادانی دارد.

تأمین آبرسانی به مردم با توجه به کاهش ۲۳ درصدی منابع آبی در سطح استان و ۴۹ درصدی در شهر کرمانشاه طی امسال، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یک هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان اعتبار حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کرمانشاه طی امسال استفاده شده آبرسانی به ۴۶۰ روستای این استان در دستور کار قرار گرفته است که از این تعداد طی دهه فجر آبرسانی به ۱۲۲ روستا افتتاح می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.