انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد چند روزی است که با مشکل مواجه شده اما مسئولان علت بروز این اختلال را کُندی بستر اینترنت کشور می‌دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان - چند روزی است که انتخاب واحد ترم بهمن تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور آغاز شده است و از هفته آینده کلاس‌های نیمسال دوم برگزار خواهند شد.

دانشگاه آزاد از جمله مراکز علمی است که در سراسر کشور شعبه دارد و دانشجویان زیادی در آن تحصیل می‌کنند. انتخاب واحد برخی از دانشجویان استان تهران در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن با مشکل مواجه شد و آن‌ها نتوانستند واحد‌های خود را به ثبت برسانند.

مسئولان دانشگاه دلیل باز نشدن سامانه را اختلال در سیستم اینترنتی کشور اعلام کردند و مشکل را خارج از سیستم دانشگاه دانستند.

برای رفع این مشکل، دانشگاه آزاد با تمهیدات اندیشیده شده روز جمعه، ۱۵ بهمن فرصتی مجدد برای دانشجویان جامانده از انتخاب واحد اعلام کرد.

در این بازه زمانی دانشجویان مابقی دانشگاه‌های کشور واحد‌های خود را با موفقیت به ثبت رساندند؛ اما طبق شواهد و گزارش‌های به دست آمده هیچ کدام از دانشجویان دانشگاه آزاد، نتوانستند در فرصت مجدد واحد‌های خود را اخذ کنند؛ مسئولان دانشگاه آزاد هم به سوالات دانشجویان پاسخی نمی‌دهند.

سامانه آموزشیار اجازه ورود دانشجویان را نمی‌دهد

آزاده، دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: در روز انتخاب واحد در تاریخ ۱۲ بهمن، سامانه اجازه ورود دانشجو را نمی‌داد و وقتی بعد از چند بار تماس موفق به صحبت با مسئولان آموزش شدیم، آن‌ها مشکل را به بستر اینترنت نسبت دادند و گفتند که سامانه آموزشیار این دانشگاه هیچ ایرادی ندارد و بعد از چند دقیقه دیگر مجدد تلاش کنید؛ اما تاکنون موفق به ثبت واحد‌های خود نشده ایم.

حنانه، دانشجوی دیگر دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران می‌گوید که در زمان انتخاب واحد سامانه فعال نیست و پیام‌های مختلف با مضمون سامانه با مشکل مواجه است، به صورت مداوم در صفحه کامپیوتر نمایش داده می‌شوند.

شهریه برای ترم بهمن دانشجویان لحاظ نمی‌شود

طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد گفت: از آن جایی که در اواسط دو ترم قرار گرفته ایم؛ بنابراین شهریه برای ترم بهمن دانشجویان لحاظ نمی‌شود و در مهر سال ۱۴۰۱ مبلغ واریزی دانشجویان را افزایش خواهیم داد.

اشکان، دانشجوی دیگر دانشگاه آزاد می‌گوید که میزان شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد به شدت بالا است و هر ترم با مشکل مواجه می‌شویم و حتی در فرصت مجدد انتخاب واحد هم نتوانسته ایم واحدهایمان را انتخاب کنیم.

سپیده، دانشجوی مقطع ارشد زبان انگلیسی واحد علوم تحقیقات بیان کرد: در فرصت مجدد انتخاب واحد، سامانه ساعت ۱۴ روز جمعه فعال می‌شد؛ اما با تلاش‌های پی در پی راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه این اتفاق افتاد و بدون برداشتن حتی دو واحد درسی، مجدد با قطع سامانه و نبود دسترسی مواجه شدیم.

سردرگمی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد با سامانه آموزشیار/ مسئولان پاسخگو نیستند

شهریه متغیر نباید قبل از شروع ترم اخذ شود

شایان، دانشجوی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد گفت: شهریه ثابت دانشجویان این دانشگاه هر ترم بی دلیل اضافه می‌شود؛ در صورتی که در ضوابط آئین نامه این موضوع خلاف است. فرمول پرداخت شهریه به این روش است که شهریه ثابت ۷۵ درصد شهریه متغیر باید باشد، این در حالی است که نباید شهریه متغیر دانشجو قبل از شروع کلاس‌ها دریافت شود.

متین، دانشجوی دیگر دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب افزود: سامانه بعد از چند ساعت از اعلام آغاز انتخاب واحد در فرصت مجدد باز شد؛ اما بعد از واریزی شهریه از دسترس خارج شد و دیگر به هیچ عنوان تا پایان زمان انتخاب واحد اجازه ورود دانشجویان را نداد.

سردرگمی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد با سامانه آموزشیار/ مسئولان پاسخگو نیستند

علی اکبر صفوی، رئیس کارگروه یادگیری الکترونیک وزارت علوم گفت: طبق پیگیری‌های وزارت علوم از سایر دانشگاه‌های کشور، دانشجویان به راحتی توانسته اند واحد‌های خود را انتخاب کنند؛ اما جزئیات بیشتر مشکل انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار باید بررسی شود.

پیشتر رضا همدانچی، مسئول روابط‌عمومی دانشگاه آزاد گفته بود که تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه، ۱۳ بهمن ۳۲۹ هزار دانشجو، بدون کندی سامانه آموزشیار انتخاب واحد قطعی انجام داده اند.

گزارش از نادیا عابد 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرصا پاینده
۰۱:۰۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدت ۱۵روز است که این ترم رامهمان اضطراری گرفتم برای گچساران هنوز می گویند سایت مشکا دارد وانتخاب واحد انجام نمی شود چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
تو دانشگاه آزاد از تنها چیزی که خبری نیست علم و دانشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد = لانه شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد تهران غرب بدترین واحد دانشگاهی است مدیر‌گروه رشته روانشناسی بیسواد ترین مدیر گروه حتی آیین نامه ها را بلد نیست… وهمیشه در پاسخ میکوید وظیفه او نیست ، با رفتاری پرخاشکرانه پاسخ دانشجویان را می‌دهدبا‌ مدرک‌دکتری که دائم به دانشجویان بابت رسیدگی قول می‌دهد اما عمل نمیکند … حالا که زمان واحد گیری تمام شده بدون آنکه کدهای واحد درسی مورد نظر کدهای ارایه تصحیح شده باشد در سیستم آموزشیار وارد نشده بود
با سلام و احترام
لطفا خواهشمنداست تا حد امکان
دروس انتخابی خود را از چارت مختص به ترم خود بردارید
در غیر اینصورت عواقب مربوط به تداخل امتحانات در یک روز و یک ساعت ،عدم رعایت پیشنیاز ،عدم رعایت سرفصلها،و مشکلات فراغت از تحصیل و مدرک به عهده خوددانشجو خواهد بود
مدیر گروه روانشناسی و مشاوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد رو ساختن که ملت نرن خارج پولا رو بریزن تو حلق خارجیا و بدن به استادای خودمون ولی کارمندام خودشونو شریک کردن و با پیچوندن کارا و درست کردن ازدحام های الکی فعال نمایی میکنن و دانشگاه و در حقیقت دانشجوها رو میتیغن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاه ازاد فقط مدرک فروشی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۱۷:۵۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
با سلام و عرض ادب
پیش پرداخت شهریه بی هیچ دلیل و خارج قوانین افزایش ۷۰ درصدی داشته به صورتی که حداقل پرداختی که هر ترم در حدود یک میلیون تومان بوده این ترم شده هفتصد هزار تومان این در شرایطی هست که در ترمهای پیش امکان پرداخت شهریه متغیر با چک مقدور بود ولی در این ترم گفته شده که این امکان هم از دانشجویان سلب شده است
از زمانی هم که این سایت راه اندازی شده مشکلات چندین برابر شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
با سلام
از ساعت ۳ بعدازظهر تا ساعت ۵.۳۰ صبح فرداش بدون هیچ وقفه ای سایت رو رفرش میکردم و اصلا نمیشد انتخاب واحد رو انجام داد،فقط و فقط میشه متاسف بود.اعصاب خوردیش به کنار ، وقت بقیه اصلا براشون مهم نیس،انتخاب واحد معنی نمیده اصلا ، چون ظرفیت ها پرشده بود و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
حالا کی پیگیری می کنه!!جالبه میگن اگر بادانشگاه کاردارید مجازی هست و مراجعه حضوری نداریم.زنگ بزنید.بعد هرجی زنگ میزنیم هیچ کس جواب نمیده.وتلفن برنمیدازن.ترم گذشته به دلیل رفتن آنتن وبرق دخترمن یه درس دو واحدی رونتوتست امتحان بده.حتی نامه از اداره برق هم بردم وهیج کس جواب نداد.آخرش هم براش غیبت رد کردند.ودوباره باید پول بده واون درس روانتخاب کنه.اینجا هم پیام گذاشتم.هیچی به هیجی.این یعنی حق الناس.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
فقط این نیست که،سامامه مالی به آموزشیار وصله، انتقالی و ثبت واحد‌های من به مشکل خورده
کارمندهای هم نشستن چایی میخورن میگن ما هم شاکی هستیم
هیچکس هم جواب نمیده
من رفتم پیش معاون آموزشی واحد دانشگاهیمون به من میگه : مگه مملکت همه جاش درسته ، حالا دو روزم این سامانه خراب باشه ،حقتون رو کسی نمیخوره
اینم شد جواب
من دانشجوی شهرستانی هستم‌کلی راه اومدم تهران ۳ هفته اسیر شدم ،یک هفته مدیرگروه کرونا داشت، یک هفته آموزشیار خراب بود ،چند روز هم مدیر مالی و کارشناسش و مسئول آموزش معطلم کردن
خراب بشه این دانشگاه از هر لحاظ آزاد که هیچکس پاسخگوش نیست
بخدا ما هم آدمیم ،کلی هم پول دادیم آخرش هیچی به هیچی
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۳:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
واقعا مسئولین روتون میشه بگید سامانه خوب کار میکرد ؟
این چه سوالیه رو که نیست سنگ پای قزوینه
روتون میشه چیه
ببخشید مسئولین اینجا هم حق با شماست سامانه خوب کار میکرد این همه سرو صدا الکی هستش بقیه دوستان ما طبق اماری که نمیدونم از کجا میاد سامانه بلا اشکال بوده
دوستان چیزی نگیم مسئولین گفتن سامانه درست بوده خجالت بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
تازه این که بری به خودت مجوز انتخاب واحد بدی خیلی مضحکه
بابا این چه فیلمیه دیگه، تو رو خدا جمع کنید این وضعیتو، خداوکیلی، شما در قبال شهریه ای که میگیرید چند درصد خدمات ارائه میدید؟ والا حیا هم خوب چیزیه!!! ما که هیچ، لااقل خودتون رو در مقابل خدا مسئول بدونید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
من دانشجوی دانشگاه آزاد زنجان هستم. سایت دانشگاه آزاد به خصوص موقع انتخاب واحد به تمام معنا افتضاح هست. بعد چندین ساعت تلاش نمیتونیم انتخاب واحد کنیم . آخرشم که بعد تمدید های مکرر فقط تونستم ۱۵ واحد انتخاب کنم. و هر واحد رو که میزنم میگه ظرفیت پر هست. حالا من موندم و شهریه و بهانه های بنی اسرائیلی دانشگاه. ممنونیم از دانشگاه آزاد که این همه دانشجوها رو آزار روحی میده تو این زمینه خیلی موفق بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
به امید بهره وری از تحصیلات بهتر وکیفیت درکارواشتغال زایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
انشا.... که هیات امنای محترم، یک فکر اساسی در مورو مدیران ارشد دانشگاه و به ویژه رییس دانشگاه بکنند. متاسفانه حس تعلق و دغدغه ای نسبت به این دانشگاه و دانشجویان آن ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
محجوب
۲۱:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
از ما ۱۰ میلیون تومن گرفتند برای آزمون جامع دکتری! خدا رو خوش میآد برای چهار تا آزمون که تدریس هم ندارد، برای هر آزمون ۲ و نیم میلیون بدهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
من نمی دونم تو ایران اگر یک چیزی خوب کار کنه هم میان بالای سرش می گن تو غلط می کنی خوب کار می کنی؟ باید خراب کار کنی. سایت سیدا مثل ماه کار می کرد. در نصف روز انتخاب واحدمونو انجام می دادیم. الان بچه ها خانواده هاشون کارکنان دانشگاه همه به التهاب و اضطراب افتادن و یکی دو ساله ارامش ازمون گرفته شده. یعنی کنار کرونا و هزار مشکلات و گرانی و چه و چه، حالا باید حرص انتخاب واحدم بخوریم. بعد از ما پول می گیرن اما بدترین خدماتو ارائه میدن. امیدوارم کسانی که باعث و بانی این سایت بودن یک روزی متوجه بشن که چه با ما کردن و حالمونو چه طور به هم ریختن. و یک روز گرفتار بشن و کسی به دادشون نرسه.
Iran (Islamic Republic of)
امیری
۲۱:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
در ادامه مطلب با توجه به اینکه بعضی ار اساتید هنوز نمرات ترم اول 1400را وارد نکردند دانشجویان با سردر گمی روبرو هستند وبا توجه به اینکه ترم ارشد آخر هستیم مشخص نیست که استادها در امتحان نمره رد بدهند و اینطوری با اعصاب دانشجویان ور می‌روند یک بی نظمی و عدم مسولیت وبی توجهی حتی به دست العملهای دانشگاه در نمره دادن که می بایستی حداقل 8 نمره فعالیت کلاسی و حضور در کلاس به دانشجو اعطا کنند در آزمون با دو مسله و بیست نمره تمام دانشجو ا ارزیابی می‌کنند که خارج از دستورالعملها است همه چی به ضرر دانشجو تا کی...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
شما رو بخدا به من بگید چکار کنم من فارغ التحصیل شدم به خاطر 50هزار تومان مدرک منو نمیدن میگویند باید50هزار تومان در سایت آموزشیار بریزید ولی سایت بسته است
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
اصلا دانشگاه آزاد اهواز هیچ درسی ارائه نمیده هیچ افتضاح لعنت به این وضع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشجوها سر کارن انتخاب واحد نون دونی کارمندا و استاداست و از قبل کلاسای خوش ساعت و استادای خوب قبل از باز شدن سایت پر شده
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
این که سامانه آموزشیار مشکل داره قبول
اما شهریه دانشگاه آزاد خصوصا در مقطع کارشناسی از شهریه یه مهدکودک هم‌کمتره
دانشگاه آزاد با درآمد ناشی از شهریه می چرخه و به درآمدهای دولتی وابسته نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
آقا این چه وضعشه مگه ساعت 10.5 شب ثبت نام میشه. وقتی میری سایت میبینی بسته است این چه وضعشه واقعا هیچ جا هیج حقی برا شهروند قائل نیستن. دانشگاهی که زیر نظر ولایتی باشه همینه دستشما درد نکنه که مطرح کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سایت کلیه دانشجویان شاهد را لستند جواب هم می دهند دستو.ر اقای طهرانچی هست اگه واقعا این مسئله صحت داشته باشه و اختلاف بین دانشگاه ازاد و بنیاد باشه فاجعه هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
همش الکیه، یک میلیون تومان شهریه پرداخت کردم برا انتخاب واحد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
هزینه شهربه ثابت و ۹۰ درصد شهربه متغیر از ما گرفنند.ولی هیچ واحدی برامون تعریف نکردند.هیچ مسولی هم در دانشگاه مشهد پاسخ نمیده.۵ میلیون خورده ای گرفتند.نتونستیم انتخاب واحد کنیم.دانشجویان آموزش ابتدایی هستیم.
تازه گفتند باید حصوری بیاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
من دانشجوی ارشد نرم افزار آزاد سمنان هستم ، بر اساس آیین نامه ها شهریه متغیر تا پایان ترم وقت واریز دارد ولی متاسفانه در مرحله اول برای مجوز انتخاب واحد شهریه ثابت به مبلغ 3800000 تومان گرفته شد و در روز انتخاب واحد 1500000 تومان اضافه تر گرفته شد ، الان من کلا 500 تا 600 اضافه تر از این دو مبلغ بدهکار خواهم بود که عملا بالای 90 درصد شهریه خودم رو دادم ، چرا باید به اجبار 1500000 تومان در انتخاب واحد بدون اطلاع قبلی و بر خلاف آیین نامه ها گرفته شود ؟
نمرات ترم پیش هنوز اعلام نشده و حتی نمیدونیم روی چی داریم انتخاب واحد میکنیم !
دو درس عمومی اجباری در دانشگاه آزاد وجود داره که به بهانه پاس نکردن در لیسانس به اجبار بهمون میدن ، یکی وصایا امام و یکی قرآن و بهمون میگن اگر در لیسانس گذرانده باشیم احتیاجی نیست ! این چه نوع قانون و اجباری هست واقعا؟؟
چارت دروس طویل و بلند ولی دروس ارائه شده در ترم فقط به اندازه همون ترم در حد 3 تا درس ! آزادی انتخاب واحد اصلا وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
وقتی رییس از دانشگاه دولتی باشه و بیخبر از مشکلات دانشگاه آزاد نتیجه اش از این بدتر هم میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
کاملا درسته. این بزرگترین مشکل دانشگاه آزاد هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
واقعا کسی نیست به فریاد دانشجویی که با انگیزه فردایی که نمی داند حتی این مدرک برایش مفید خواهد بود یا نه تو این شرایط کرونای ادامه تحصیل میده و تو شرایط اقتصادی که بدون شاغل بودن نمیشه دانشجو بودن را تجربه ‌‌‌‌‌‌‌‌کرد دانشگاه هر ترم شهریه رو افزایش میده الان هم جدیدا شهریه ثابت و متغیر یه جا میگیرن هیچ نهادی هم نیست به کارشون نظارت کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۳:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام . بسیار سخت و نفس گیر و گیج کننده شده انتخاب واحد . اضافه کنم شهریه یک ترم دکترای اونم فقط دروسی نظری ۱۷ میلیون میشه
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۳:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
باسلام علاوه بر سردرگمی دانشجو مسیول اداره شهریه دانشگاه آزاد واحد زنجان برخورد خوبی نداردوبا حالت تحقیر وبی احترامی برخورد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت دوستان بخیر
اعتراض که فایده ای نداره هرطور که بخوان شهریه از دانشجو اخذ میکنند ،کلاس مجازی هست قاعدتا باید شهریه ها کم میشد نه تنها کم نشد حتی بدون رعایت اصول و قواعد و آیین نامه شهریه اضافه میکنند و اصلا هم پاسخگو نیستند و هیچ کسی هم نظارتی بر کارسون نداره.
واقعا متاسفم که واسه تحصیلات تکمیلی اومدم دانشگاه آزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
ببینید شهریه رو گرفتن ولی بعد نشد انتخاب واحد بکنیم و سامانه آموزشیار هنوز هم که هنوزه خراب و دچار همین اختلال هاست!
خواهشا خواهشا خواهشا پیگیری کنید!
Iran (Islamic Republic of)
فریب خورده
۱۲:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد نمونه بارز داعش وطنی
فقط با پول سرمی بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مسئولین دانشگاه آزاد خواهشن پیگیری کنید ما را از سردر گمی در بیارین دوهفته است از بس وارد اموزشیار شدیم و نتونستیم انتخاب واحد کنیم دیگه شبا هم‌خواب آموزشیار میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مگه درد فقط انتخاب واحده
1-نمره ها رو هنوز وارد نکردن
2-سیستم اجازه ورود به دانشجو های که تاریخ انتخاب واحد اونا رسیده نمیده ونمی تونه وارد سایت بشه
بیشتر از همه جا پول میدی واز همه لحاظ ضعیف ترین هستن
Iran (Islamic Republic of)
روابط عمومی دانشگاه آزاد
۱۲:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
چرا ناسپاسی می کنید الان شهریه مهدکودک کمتر ازشهریه دانشگاه آزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
متاسفانه انگار نه انگار دانشگاه ازاد مدیری دارد وحتی نظم وارتباط در این دانشگاه برقرار نیست .حالا دیگه انتخاب واحد وشهریه به جای خودش .خواهشا مسئولین این دانشگاه یه کمی حرکت کنند در خصوص رفع مشکلات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
اول باید دو میلیون میریختم تا انتخاب واحد باز بشه بعد از پرداخت پول دیدم درسی برای انتخاب نیست اومدم بیرون دوباره رفتم داخل باز سیستم نوشت باید یک مبلغی را واریز کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
واقعاً شهریه این ترم زیاده
ترم پیش ۲۰ واحد شد ۳۱۰۰
این ترم ۱۵ واحد شده ۵۱۰۰
چرا کسی پیگیری نمیکنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشجو باید پاسخگو باشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۱:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
موقع واریز شهریه بدهی رو بیشتر از مقدار واقعی بدهی نشون میداد و وقتی مبلغ رو اصلاح می کردی تاثیر نداشت و به صفحه پرداخت اینترنتی که وارد میشد همون مبلغ زیادتر رو میاورد.
Ireland
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
کاش فقط درد انتخاب واحد بود، این ترم شهریه رو یکجا گرفتن یعنی شهریه ثابت و ۷۰ درصد شهریه متغیر، هیچ کس هم جوابگو نیست وقتی بهشون میگیم چرا اینطور شده میگن بخشنامه اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
اعتراض فایده ای نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
متاسفانه یکی دیگه از مشکلاتمون هم تایمر 90 ثانیه ای هست که خیلی ها علاوه بر شهریه دادن مجبور به نصب اجباری آیگپ هم هستیم تایمرم که تموم میشه یه خطا میده دوباره باید اون زمانو بمونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
کارکنان دانشگاه آزاد تقصیری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
اتفاقا کارکنان مشکل دارن ،همه کد ها پر شده و ظرفیت نداره رفتم میگم کد جدید بدین میگن حذف و اضافه در صورتی که الان کد ها آماده اس ولی زمان حذف و اضافه ثبت میکنن که دانشجو اول شهریه متغیر رو واریز کنه تا بتونه حذف و اضافه انجام بده
بله دانشگاه آزاد اسلامی هست دیگه بسیار بسیار اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشجوی افغانستانی هستم.
واقعامدیریت ضعيف وبرنامه ريزي باعث سرگرداني دانشجواست.
بیش از سه ماهه مقطع دکتری ثبت نام کردم ازبس رفتم وآمدم خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
چندسال دانشجوی تهران مرکز هستم ، متاسفانه از حضور در بین دانشجویان و شنیدن مشکلات آنان تاکنون واهمه داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مدیران از حضور بین دانشجویان و شنیدن مشکلات آنان واهمه دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
شهریه های سنگین و کمرشکن میگیرن اما خدمات که ارائه میکنن حتی رایگان هم نمی ارزه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشجوی دانشگاه آزاد تهران شمال هستم مهندسی معماری و تا کنون نتوانسته ام انتخاب واحد کنم . یا سامانه اشکال دارد یا درسها ارائه نشده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
هم باید پول بدیم هم اعصابمون خرد بشه دانشگاه ازاد تهران شرق اصلا پاسخگو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
این ترم هم بی دلیل شهریه رو افزایش دادند
Iran (Islamic Republic of)
چشمه زلال
۱۰:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
اگر دانشگاه آزاد هزینه های بالا را با فراهم کردن زیرساخت ها و رفاه دانشجویان عوض می کرد خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاه ازاد که این حرفا را نداره.
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۹:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد واحد نهبندان در خراسان جنوبی به دانشجویان فقط اجازه اخذ 15 واحد در هر ترم رو میده ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام کارشناسی ناپیوسته ترم جدید واحد کرج رو انتخاب کردم حالا بهم زنگ زذن میگن این رشته امسال برگزار نمیشه حالا باید چیکار کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام دانشگاه ازاد فقط پول ما دانشجویان را می خواهد بفکر این چیزا نیست
Germany
علی
۰۹:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
لطفا به وضع دانشگاه ازاد رسیدگی کنید هزینه رو خیلی بالا بردن خیلی از خانواده ها توان پرداخت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۰۸:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشجوی ارشد آزاد تهران هستم و تاکنون موفق به انتخاب واحد نشدم ضمن اینکه به دلیل اخذ شهریه متغیر قبل از انتخاب واحد، هزینه بسیار سنگین شده و خیلی از دانشجویان قادر به پرداخت این مبلغ که از قبل پیش بینی نکرده بودن، نشدند و بنده نیز به دلیل مبلغ بالای شهریه در این ابتدای کار، تاکنون موفق نشده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
صدا و سیما بره از دانشگاه آزاد فیلمبرداری کنه ببینه کارمنداش برای اینکه فعال نمایی کنن چه جوری کارا رو پیچوندن که همیشه غلغله اس و دانشجوها عین نونواییا باید یه ساعت تو صف وایسن تا نوبتشون بشه و کارشون رو انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۷:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
من هم از پشتیبانی پیگیر شدم و اسکرین از صفحه اخطار فرستادم هم زنگ زدم هم ایمیل زدم متاسفانه هیچ احدی پاسخگو نبود و الان هم نتونستم انتخاب واحد کنم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
لطفا به وضع معیشت کارکنان دانشگاه آزاد بپردازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مگه فعالیتی به جز ایجاد نارضایتی و سرکارگذاشتن دانشجویان دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۲۳:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
کارمند عزیز، اگر دوست و فامیل خودتون هم به شما مراجعه کنه، واقعا اینطوری جواب می دید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
چشم حتما فعلا دسترسی به اون بخش نیس دسترسی بدن حتما
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
حیف پول نیست می ریزید توی حلقوم دانشگاه بی کیفیت آزاد؟ بجای آن بروید یک مهارت و حرفه و یک ورزش قهرمانی و یک هنر و موسیقی یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد قبلاً یک نرم افزار بنام سیدا داشت که خیلی برنامه خوب و پرسرعتی بود. نمیدانیم چه شد این برنامه سرتاسر دردسر را که موجب نارضایتی های بسیاری شده بنام آموزشیار جایگزین آن کردند.
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۴:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دقبقا حق با شماست ، چرا سیدا رو برداشتن و این سامانه سر تا پا اشکال رو فعال کردن ک ب درد هیچی هم نمیخوره ، شهریه رو هم ک هر دفه زیادتر میکنن اول ترم و میانترم و اخر ترم خیالشون نمیفهمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دانشگاهی که حساب های مالیش مشخص نیست!
آخرین اخبار