دستگیری سوداگران بابیش از ۴۸۸ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴۸۸ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر را در شهرستان سراوان شناسایی و از قصد اعضای این باند برای انتقال یک محموله مواد افیونی از شهرستان مذکور به مرکز کشور مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "سراوان" در قالب چند تیم عملیاتی به کنترل و رصد مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و در نهایت عصر روز گذشته قاچاقچیان مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی در یکی محور‌های روستایی آن شهرستان بودند روئیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

سردار طاهری بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به ایست و اخطار‌های صادره پلیس به سمت خودرو‌های انتظامی تیراندازی و از محل متواری شدند که با عکس العمل متقابل مأموران خودرو‌های آن‌ها متوقف شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۳ نفر از قاچاقچیان خاطر نشان کرد: در پاک سازی محل و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان ۴۸۸ کیلو و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

وی در پایان با تأکید برعزم جدی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر به عنوان یک معظل بزرگ اجتماعی و بلای بزرگ درجامعه از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار