استکی: از رستمی به دادگاه شکایت می‌کنم

سرمربی تیم ملی بوکس معتقد است با توجه به اظهاراتی که فرشید سمیعی انجام داده، از او به دادگاه شکایت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز مصاحبه‌ای از فرشید رستمی که عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی است منتشر شد که در آنجا او ادعا کرد که تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی می‌خواست با پول جدول مدال‌ها را خریداری کند که این صحبت‌های او از سوی علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس تکذیب و او گفت که از فرشید رستمی به دادگاه شکایت خواهد کرد.

رستمی فرد مریضی است که کار‌های خلاف زیادی انجام داده است

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس گفت: او آدم معلوم الحالی است که صوت‌های ما را به صورت تقطیع شده جمع کرده و این طرف و آن طرف پخش کرده است. حالا من هم مدارک مربوط به این فرد را جمع کرده و امروز قرار است به دادگاه بروم تا از دست او شکایت کنم. او مدعی شده که در مسابقات جهانی مدال‌های ما را خریداری کرده است. من همان موقع به آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) نامه زدم که آیا چنین ادعایی صحت دارد یا خیر. حالا او از این موضوع با خبر شده و از ترسش صحبت‌هایی انجام داده است تا ما از او شکات نکنیم. او حتی مدعی شده که از بوکس ایران مدارکی دارد که من به شما قول می‌دهم او هیچ مدرکی ندارد. رستمی فرد مریض است که تا الان کار‌های خلاف زیادی انجام داده است.

رستمی در مصاحبه‌ای که انجام داده است مدعی شده که مدرک مربیگری علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس جعلی بوده و فدراسیون در این مسئله کوتاهی کرده است.

رستمی اکانتی که از من ساخته جعلی است

رستمی اصلا کاره‌ای نیست که بخواهد راجع به مدرک من اظهار نظر کند. یکی از قهرمانان ما که نمی‌خواست مدال دانیال شه بخش از او بالاتر قرار بگیرد، این صحبت‌ها را منتشر کرده است و او هم باید در برابر قانون توضیح دهد. رستمی در اینستاگرام برای من اکانت جعلی ساخته است که من در هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی خودم چنین اکانتی ندارم و کاملا تقلبی است.

آبان ماه مسابقات جهانی بوکس در صربستان برگزار شد که در آن رقابت‌ها میثم قشلاقی بوکسور با تجربه کشورمان با توجه به برتری که نسبت به حریف خود داشت با ناداوری از حریف خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. بعد از این بازی علیرضا استکی به شدت از عملکرد داوری معترض بود.

بعد از شکست میثم قشلاقی، رستمی به زور ۳۰۰۰ هزار یور از ما پول گرفت

بعد از بازی میثم قشلاقی در مسابقات جهانی که به دلیل ناداوری را بازنده اعلام کردند، رستمی پیش ما آمد و به زور گفت ۳۰۰۰ هزار یورو بدهید تا بازی را به نفع قشلاقی برگردانم، اما تیم حریف ۱۰ هزار یورو داد و بعد از آن من به رستمی گفتم که ۳۰۰۰ هزار یوروی ما را پس بدهد. او اگر این پول را پس نمی‌داد من همه را اذیت می‌کردم، زیرا این پول برای بورکسور‌های ما بود. در صوت‌هایی که از او داریم تمام این صحبت‌ها موجود است.


بیشتر بخوانید


فرشید رستمی که خود را عضو کمیته برگزاری مسابقات آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) می‌داند، در حالی است که هیچ عکسی از او در این فدراسیون وجود ندارد

رستمی در بین اعضای کمیته آبدارچی‌های فدراسیون جهانی هم حضور ندارد

این فرد در فدراسیون جهانی اصلا وجود خارجی ندارد. با احترام به تمامی آبدارچی‌های محترم کشورمان، حتی اسم فرشید رستمی در بین اعضای کمیته آبدارچی‌های فدراسیون جهانی هم وجود ندارد، دیگر چه برسد به اینکه بخواهد عضو کمیته مسابقات باشد. بالاخره فدراسیون جهانی برای خودش صفحه دارد و اگر شما عکسی از این فرد در آنجا مشاهده کردید من هر چیزی که گفت را قبول می‌کنم. او فقط موقع‌هایی که فدراسیون جهانی جلسه دارد با ۴ نفر عکس می‌گیرد و در صفحه خودش می‌گذارد تا بگوید عضو این کمیته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود مصطفوي
۱۱:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
درود بر شما
چگونه سر مربي كه اعتراف به جرم و عمل خلاف نموده همچنان در فدراسيون ماندگار شده خود او متخلف است و پاسخي براي تخلف خود ندارد ؟؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سرلک :بوکس ایران در بخش آماتور و حرفه ای قابیلت بیشتر دارد
آخرین اخبار