هزینه ۱۲۰ میلیارد ریالی برای شهرک صنوف مزاحم گچساران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال برای احداث شهرک صنوف مزاحم در شهرستان گچساران هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید هاشم موسوی جهان آباد گفت: تاکنون زیرساخت هایی مانند جدول گذاری،گاز،آب، برق در شهرک صنوف آلاینده گچساران ایجاد شده و سند تفکیکی نیز برای واحدهای صنفی صادر شده است.

او گفت: عملیات اجرایی ساخت شهرک صنوف آلاینده در قالب ۳۵۰ واحد ۵۰ تا ۲۰۰ مربعی این شهرستان چهار سال پیش در زمینی به مساحت ۱۰هکتار آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بخش عمده ای از واحدهای احداث شده به متقاضیان واگذار شده است.

موسوی جهان آباد گفت: مالکان واحدهای صنفی مذکور می توانند با انجام انشعاب های خدماتی مانند برق ،گاز و آب زمینه انجام عملیات آسفالت این شهرک را فراهم کنند.

او گفت: مدیریت شهرک های صنعتی استان آماده انجام آسفالت شهرک صنوف مزاحم گچساران است اما به دلیل پیشگیری از دوباره کاری در انتظار انجام انشعاب های خدماتی است.

موسوی جهان آباد با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از این شهرک صنفی نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است از شورای برنامه ریزی گچساران خواست تا با اختصاص بودجه زمینه تکمیل این زیرساخت مهم را فراهم کنند.

واحدهای بسته بندی و انبار مواد شیمیایی خطرناک و مواد محترقه؛ دامداری اعم از سبک و سنگین؛ مرغداری و پرورش انواع طیور صنعتی؛ تولید مصنوعات سیمانی و موزائیک؛ تولید لوله سیمانی و پله؛ تولیدکاشی و سرامیک؛ آجرپزی از جمله تولید آجر فشاری و سفال، تولید آجر قزاقی؛ تولید گچ و آهک، سنگبری و سنگ کوبی به دلیل آلودگی و مزاحمت زیاد از جمله صنوف مزاحم محسوب می شود.

کارگاه‌های تولیدآسفالت؛ تولید شن وماسه؛ چرم سازی؛ دباغی؛ سالامبور سازی؛ روده پاک کنی؛ کشتارگاه دام و طیور؛ پایانه‌های بار و انبار مؤسسات باربری؛ شارژگاز در کپسول؛ آب فلزکاری ها (آب کاری)؛ رنگ کاری پروفیل آلومینیومی (رنگ کوره‌ای) اشاره کرد که از جمله مشاغل و صنوفی از دیگر صنوف مزاحم محسوب می شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.