نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ایران اسلامی در پرتو دستاورد‌های نظامی و دفاعی از توان باز دارندگی قوی در مقابل دشمنان برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: امروز با وجود برخی کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی که البته واقعیت تلخی است نباید از دستاورد‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله دستاورد‌های نظامی و دفاعی کشور غافل شد، زیرا که در پرتو این دستاورد‌هاکشور از توان باز دارندگی قوی در مقابل دشمنان برخوردار است.

به مناسبت فرا رسیدن ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوائی با امام خمینی (ره) فرمانده و جمعی از خلبانان پایگاه هوایی شهید نوژه همدان به همراه فرماندهان عالی پدافند هوائی سوباشی و تیپ سوم شهید قهرمان همدان صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و بار دیگر برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های والای آن تجدید عهد و پیمان بستند و به نشانه ارادت نیروی هوایی ارتش به آرمان‌های والای انقلاب لوح تقدیری را به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اهدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این دیدار با تجلیل از نقش آفرینی‌های ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران در رده‌های زمینی، هوایی و دریایی و پدافند در دفاع همه جانبه از کشور و تمامیت ارضی آن گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی، نیروی مردمی برای مردم و در خدمت مردم و آرمان‌های گرانبهای انقلاب است و هر جا که کشور و مردم به این نیروی پر افتخار نیاز داشته باشند با تمام توان و خالصانه وارد میدان شده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: امروز همه باید برای تشریح دستاورد‌های انقلاب به تعبیر حکیمانه رهبر انقلاب به دنبال تبیین جهاد باشیم.

در این دیدار پرویز مرادبگی، فرمانده ارشد آجا (ارتش جمهوری اسلامی ایران) در منطقه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و گذر عزتمند بالنده و باشکوه انقلاب از ۴۳ سالگی خود همراه با اقتدار و امنیت پایدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره خود را در کنار مردم برای مردم و جان فدائی مردم دانسته است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.