اختتامیه جشنواره ادبی یوسف در همدان برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی یوسف و شعر دفاع مقدس خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد برخوردار گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی یوسف، از برگزیدگان این جشنواره و جشنواره شعر دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

او گفت: جشنواره ادبی یوسف دارای سه برگزیده و پنج نفر شایسته تقدیر است و در جشنواره شعر دفاع مقدس نیز سه نفر برگزیده و سه نفر تقدیر می‌شوند. همچنین در این اختتامیه از یک پیشکسوت و یک نوجوان نیز تقدیر خواهد شد.

برخوردار گفت:کتاب جان بی‌قرار نوشته فاطمه رنجبران در مورد زندگینامه شهید شاه‌حسینی است که به‌مناسبت گرامیداشت روز نیروی هوایی در پایگاه نوژه همدان رونمایی خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از کتاب «از ایرج تا حمید» نیز در روز ۲۸ بهمن‌ماه در روز شهادت شهید ایرج داوری در تویسرکان رونمایی خواهد شد.

کتاب از ایرج تا حمید زندگینامه شهید ایرج داوری است که توسط احمد داوری به رشته تحریر در آمده است.

او  گفت: دوره‌های آموزشی برای نویسندگان استان با موضوع تاریخ شفاهی، خاطره شفاهی و مصاحبه نیز در روز‌های ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

برخوردار گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان با حضور حیدری و خراموند از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است که در روز‌های ۲۱ و۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار