معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۲هزار و ۱۳۲پروانه عبور بار‌های ترافیکی در سال جاری در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - علیرضا معیری‌پور گفت: بار‌های ترافیکی به آن دسته از بار‌هایی گفته می‌شود که از نظر ابعاد، طول و عرض و وزن بیش از حد استاندارد هستند و برای تردد آن‌ها در جاده‌ها باید پروانه عبور صادر شود.

وی اضافه کرد: سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی این‌گونه بار‌ها قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، از ابتدای امسال ۲ هزار و ۱۳۲ فقره پروانه عبور ترافیکی در استان صادر شده است.

وی گفت:در استان قزوین، پایانه بار و همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک ۲ متولی صدورپروانه عبور بار‌های ترافیکی هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انجام ۱۵ بازدید از ناوگان حمل بار‌های ترافیکی در سال جاری خبر داد و افزود: در صورت مشاهده تخلف در حمل بار‌های ترافیکی پرونده آن به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار