استاندار کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر نهادی مقدس و نقطه امید مردم بویژه در هنگام وقوع حوادث و سوانح است ارتقای سطح آمادگی، بروز شدن تجهیزات لجستیک و شارژ انبارهای امدادی باید به صورت جدی در دستور کار باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری‌مقدم گفت : کار در جمعیت هلال احمر امری مقدس و خدمتگزاری بی بدیلی است مردم در بحران به پشتوانه امدادگران هلال احمر نگرانی ندارند.

به گفته استاندار کرمانشاه موضوع بازبینی در چگونگی انجام ماموریت‌های جمعیت هلال احمر ضروری است و خواستار توجه جدی‌تر به مولفه آموزش در راستای پیشگیری از اثرات مخرب حوادث از سوی این جمعیت هستیم.

موضوع اصلاح فرآیند پاسخگویی منطبق با اطلاعات درست منطقه حادثه از الزامات مهم سازمان‌های امدادی است هرچه اطلاعات این سازمان‌ها دقیقتر و درست تر، امکانات، تجهیزات و آموزش‌ها به روزتر باشد، مدیریت بحران آسانتر می‌شود و خدمات رسانی به سهولت بیشتری انجام می‌گردد.

 همکاری نداشتن دستگاه‌های متولی در صادر نشدن مجوز فعالیت حرفه‌ای و فنی داروخانه جمعیت هلال احمر استان تاسف آور است قول مساعد بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه مثبت را می دهیم احداث و توسعه پایگاه‌های امداد و نجات ضروری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.