همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مجازی وزیر آموزش و پرورش، مرکز جامع راهنمایی، مشاوره و آموزش‌های تخصصی خانواده استان کرمانشاه افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : راه اندازی مراکز جامع مشاوره از سوی آموزش و پرورش می‌تواند گام مهمی در جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای بیشتر به خانواده‌ها باشد.

یزدان پناه گفت : این دومین مرکز جامع راهنمایی، مشاوره و آموزش‌های تخصصی است که در کرمانشاه شروع به کار می‌کند،این مرکز از امروز آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های دانش‌آموزان است.

خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز جامع مشاوره آموزش و پرورش خدمات رایگان مشاوره‌ای در ارتباط با تعلیم و تربیت فرزندان دانش‌آموز خود دریافت کنند.

خانواده‌هایی که پس از مراجعه به مراکز مشاوره مناطق ۲۴ گانه مشکلاتشان مرتفع نشود، برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز جامع مشاوره که تعداد آن به دو مرکز رسیده ارجاع می‌شوند.

پارسال پنج هزار نفر از اولیای دانش آموزان خدمات مشاوره‌ای از مراکز مشاوره دریافت کردند، در شش ماهه نخست امسال بیش از دو هزار نفر از اولیاء خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند.

در مدارسی که بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز داشته باشند، اتاق اولیاء برای آشنایی اولیا با نحوه فعالیت مدارس در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت راه اندازی می‌شود.

هم اکنون حدود دو هزار مدرسه استان شرایط ایجاد اتاق گفت و گوی اولیاء را در مدارس دارند که تاکنون ۱۲۶۰ مدرسه به اتاق اولیاء مجهز شده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.