مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شمال‌شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: تمامی تجهیزات پست‌های برق فوق توزیع ناحیه شمال شرق خوزستان به منظور رفع آلودگی سطح عایقی تجهیزات و جلوگیری از حوادث احتمالی شست و شو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  محسن علی‌پناهی گفت: با توجه به شرایط جوی خوزستان و آلودگی ناشی از گرد و خاک بر روی تجهیزات پست‌های برق، ضروری است که اقدام لازم برای رفع این آلودگی انجام شود.

او در ادامه می‌گوید: به همین دلیل امور بهره برداری ناحیه شمال‌شرق اقدام به شست و شوی کلیه تجهیزات پست‌های ناحیه کرده و ۲۰ پست انتقال و فوق‌توزیع، در شهرستان‌های مسجدسلیمان، شوشتر، لالی، اندیکا و گتوند بطور کامل شست و شو شد.

به گفته مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شمال‌شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان آلودگی تجهیزات باعث ضعف عایقی در تجهیزات شده و در شرایط آب و هوایی شرجی و رطوبت بالا موجب بروز حوادث، خاموشی گسترده و آسیب دیدگی تجهیزات می‌شود.

این مقام مسئول گفت:  با اقدامات انجام شده و شست و شو‌های صورت گرفته با همکاری امور حمل و نقل، حادثه‌ای در این زمینه رخ نداده است.

امور بهره‌برداری ناحیه شمال شرق وظیفه حفظ، نگهداری و بهره‌برداری از پست‌ها و خطوط برق انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان را در شهرستان‌های مسجدسلیمان، شوشتر، لالی، اندیکا و گتوند بر عهده دارد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دارای ۹ هزار و ۱۶۲ کیلومتر خط شبکه انتقال و فوق توزیع برق و ۲۴۵ پست انتقال و فوق توزیع در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجهیزات برق ، پست برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.