مدیر کل استاندارد مازندران از تشکیل جلسه برای تصمیم گیری درباره ۴۰ واحد تولیدی که کالاهایی با استاندارد پایین تولید کرده اند،خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-فیاض گفت:چهارمین جلسه کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به منظور رسیدگی به پرونده ۴۰ واحد تولیدی با حضور حجت الاسلام ذوالفقاری معاون دادستان مرکز مازندران و دیگر اعضای این کمیسیون در اداره کل استاندارد مازندران برگزار شد.

بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده تخلفات واحد‌های دارای پروانه استاندارد که مبادرت به تولید و عرضه محصول با کیفیت پایین‌تر از استاندارد می‌کنند، در کمیسیونی مرکب از نماینده قوه قضاییه، مدیر کل استاندارد استان و نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، اتاق تعاون و اتاق اصناف، بررسی می‌شود.

به گفته فیاض در این جلسه اعضای کمیسیون با ملاحظه شرایط و امکانات خاطی و دفعات تخلف، تصمیمات لازم شامل تذکر، اخطار، اخذ تعهد، الزام به بهسازی و اصلاح و جمع آوری خط تولید و محصول، اتخاذ شد.

مردم در صورت مشاهد هرگونه تخلف در زمینه تولید، توزیع و یا تمرکز کالای غیر استاندارد، موارد را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا مراجعه به واحد حقوقی و رسیدگی به شکایات اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.