معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی خدمات برجسته‌ای در زمینه‌های مختلف داشته که بیان این خدمات می‌تواند در جامعه امیدآفرین باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- حسین خوش‌اقبال امروز (۱۹ بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:  سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است و برای حفظ سلامت مردم و مقابله با شیوع بیماری کرونا، امسال مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه به شکل خودرویی برگزار خواهد شد.

اگرچه به واسطه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی به شیوه سال‌های گذشته فراهم نیست، اما باید با برنامه ریزی صحیح جلوه‌ای از غرور مردم ولایی کرمانشاه را در راهپیمایی خودرویی به نمایش بگذاریم. مردم مومن و ولایی استان کرمانشاه علی رغم مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی پای کار انقلاب بوده و هستند، کرمانشاهیان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور خانوادگی خود در راهپیمایی جلوه دیگری از عشق و علاقه خود به نظام را به نمایش بگذارند.

 انقلاب اسلامی آغاز یک راه امیدوار کننده بود که از ابتدای پیروزی خود خدمات برجسته‌ای در زمینه‌های مختلف ارائه کرده که بیان این خدمات می‌تواند در جامعه امیدآفرین باشد.  پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست که با شرح این پیشرفت‌ها می‌توانیم به جامعه امید تزریق کنیم، باید جایگاهی را که در دنیا به واسطه انقلاب اسلامی به دست آورده ایم، به جامعه یادآوری کنیم.

 همه به ویژه جوانان باید بدانند برای رسیدن به موقعیت کنونی چه زجر‌هایی کشیده شده، از روز اولی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمنان داخلی و خارجی استارت مخالفت با نظام را زدند و ضدانقلاب و در راس آن‌ها منافقین برای براندازی نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. پس از آن نیز ما را درگیر جنگ تحمیلی کردند که یک تنه هشت سال در برابر رژیم بعث عراق که از سوی کشور‌های زیادی و به ویژه آمریکا و اسرائیل حمایت می‌شد، ایستادگی کردیم و این‌ها همه در حالیست که امکاناتی هم در اختیار نداشتیم.

بیان رخداد‌های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن برای نسلی که نه امام (ره) را دیده اند و نه شهدا را می‌شناسسند و نه حتی درکی از دوران دفاع مقدس دارند، ضرورت دارد، از همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، می‌خواهم تا خدمات نظام را به گوش جامعه به ویژه جوانان برسانند. باید از فرصت‌های فضای مجازی برای بیان خدمات نظام استفاده شود، کوتاهی و قصور هیچ کس در بیان خدمات نظام پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.