جشنواره پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه

رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه گفت: سومین جشنواره بزرگ پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه طی روز‌های ۲۶ تا ۲۹ بهمن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- جواد جوادی‌فر گفت: با توجه به برگزاری دو دوره جشنواره پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه از سال ۱۳۹۶  و باتوجه به ظرفیت‌های خوبی که در این رشته‌ها در کرمانشاه داریم، برگزاری یک جشنواره بزرگ را در دستور کار قرار دادیم.

به گفته جوادی‌فر، طی این مدت دو دوره از این رقابت‌ها را برگزار کردیم، اما سال ۱۳۹۹ باتوجه به شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آن را برگزار کنیم.  در نظر داریم طی روز‌های ۲۶ تا ۲۹ بهمن این رقابت‌ها را در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی حجاب برگزار کنیم.

 فراخوان لازم برای برگزاری این رویداد ورزشی از قبل داده شده، تاکنون ۵۲۰ ورزشکار در قالب ۳۰ تیم از ۲۱ استان کشور برای حضور در سومین فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند.  این فستیوال به عنوان یکی از معتبرترین رقابت‌های این رشته‌ها در کشورمان است؛ رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و رئیس انجمن پاورلیفتینگ ایران هم میهمان این رقابت‌ها خواهد بود.

 در برگزاری این رقابت‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی کاملا رعایت خواهد شد، مسابقات بدون حضور تماشاگران است و ورزشکاران حاضر هم علاوه براینکه باید دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند، ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند. پنج تیم از کرمانشاه در این رقابت‌ها حضور دارند. باتوجه به برگزاری رقابت‌های انتخابی که برای حضور در این فستیوال داشتیم، بهترین‌های پاولیفتینگ و پرس سینه کرمانشاه را در رقابت‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.