فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۱۹ درصدی انواع سرقت در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد سرقت‌های صورت گرفته از نوع خُرد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد، به گفته سردار یحیی الهی با رصد و اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته توسط مجموعه انتظامی استان، ۱۵ باند سرقت در سطح استان و بعضاً خارج از استان شناسایی، دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد سرقت‌های صورت گرفته در استان از نوع سرقت‌های خُرد هستند که توسط معتادان صورت می‌گیرد، گفت: لازم است دستگاه‌های متولی اقدامات بیشتری در بحث ترک اعتیاد و بازپروری و همچنین ارائه آموزش‌های فنی به معتادان ارائه دهند تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، بحمدالله با تلاش همکاران سخت کوش انتظامی لرستان توانسته‌ایم ۱۹ در صد سرقت را در سطح استان کاهش دهیم، اظهار داشت: ان شاء الله بتوانیم تا پایان سال نتیجه زحمات همکاران و همراهی مردم را به صورت مطلوب به ثمر برسانیم.

سردار الهی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم و دستگاه‌های مربوطه در بحث حمایت و تعامل با پلیس، گفت: از همگان می‌خواهیم، تعاملات خود با پلیس را در بحث پیشگیری از وقوع سرقت افزایش دهند تا شاهد نتیجه مطلوبی در بحث پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان باشیم و ضمن برقراری امنیت و آرامش شهروندان، اعتماد مردم به پلیس و دستگاه‌های امنیتی را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.