دستگیری همزمان سارق و مالخر در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری همزمان سارق و مالخر گوشی های سرقتی در آبادان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ حسین زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان موفق به دستگیری یک مالخر گوشی‌های سرقتی هویت (م. ب) مشهد و آبادان و کشف سه گوشی اندروید از او شدند.

به گفته این مقام انتظامی در تحقیق از مالخر پرونده معلوم شد، این فرد ساکن اصفهان بوده که با همدستی فرد سارق در این شهرستان، بیش از ده‌ها دستگاه گوشی موبایل مسروقه را با قیمت ارزان از او خریداری و در شهر‌های مختلف به فروش رسانده است.

او از دستگیری سارق سابقه دار حرفه‌ای به هویت (م. ص) با ردزنی‌های گسترده نیز خبر داد که در ساعت ۶ بامداد تا ۱۰صبح مرتکب گوشی قاپی و زورگیری در نقاط مختلف شهرستان می‌شد.

سرهنگ زلقی با اعلام کشف یک قبضه سلاح سرد قمه و یکدستگاه موتورسیکلت با شماره‌های مخدوش از این سارق دستگیری او را در تعقیب سایه به سایه و عملیاتی ضربتی خواند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه تا کنون ۱۹ فقره سرقت در این عملیات رمزگشایی شده است گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

او گفت: دستگیری این متهمان پس از گزارش چند فقره زورگیری و گوشی قاپی در آبادان و اعلام شکایت مالباختگان، موضوع در دستورکار پلیس آبادان قرار گرفت.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.