مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:تعداد مناطق دارای مشکل پس زدگی فاضلاب در اهواز از ۲۰۰ نقطه به ۱۴ نقطه کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمدرضا کرمی نژاد در گردهمایی بسیجیان صنعت آب و فاضلاب گفت: تا پارسال در اهواز ۵۳۰ خیابان مشکل پس زدگی فاضلاب داشتند که با اقدام انجام شده مشکل اغلب این خیابان برطرف شده است.

به گفته او  پارسال در اهواز ۳ هزار نقطه دارای مشکل پس زدگی فاضلاب وجود داشت و  اکنون این مناطق مشکل خاصی از نظر پس زدگی فاضلاب ندارند.

مدیر عامل آبفا خوزستان این اقدام را حاصل کار جهادی دانست و گفت: در فرآیند اداری باید روش بسیجی و جهادی بودن گسترش یابد چرا که تنها راهکار حل مشکلات مردم سیره بسیجی و اقدام جهادی است.

این مقام مسئول  می‌گوید:  افزایش مشکلات ناشی از فاضلاب اهواز باعث شد تا مقام معظم رهبری شخصا به این موضوع ورود کنند و اعتبار ویژه‌ای به این امر اختصاص یابد.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دولت سیزدهم با کار جهادی و روحیه بسیجی با عزمی راسخ در حال خدمت به مردم است.

مدیر عامل آبفا خوزستان به مشکل تنش آبی در مناطق روستایی استان نیز اشاره کرد و گفت: با روحیه جهادی و بسیجی ۹۰۴ روستای خوزستان آبدار شدند که این آمار بیش از دو برابر طرح‌های آبرسانی در کل کشور طی امسال می‌باشد.

طرح آبرسانی به ۹۰۴ روستای خوزستان همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

پروژه توسعه و بهبود شبکه فاضلاب اهواز و ۸۶ شهر خوزستان از سال گذشته آغاز شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.