بخشدار ساربوک گفت : در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۲ پروژه در حوزه های بهداشتی ، ورزشی ، عمرانی و اقتصادی در این بخش افتتاح و کلنگ زنی شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - انور رئیسی  با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء انقلاب ، گفت : در ایام مبارک فجر در نقاط مختلف بخش ساربوک ۱۲ پروژه مهم با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه های کشاورزی ، بهداشتی، درمانی ، اقتصادی و عمرانی کلنگ زنی و افتتاح شده است .

او می گوید : بهسازی کانال آب کشاورزی و مرمت و بازسازی قنوات در ۶ روستا از مهم ترین برنامه های بخش کشاورزی ساربوک بود که در دهه فجر به بهره‌برداری رسیدند.

به گفته بخشدار ساربوک  کلنگ مرکز جامع سلامت روستای چندوکان و ۲ واحد پرورش مرغ گوشتی نیز با حضور معاون سیاسی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به زمین زده شد.

رئیسی می گوید: افتتاح شبکه توسعه برق روستای دزبن ، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال کوشوک و پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی از دیگر برنامه دهه فجر در بخش ساربوک شهرستان قصرقند بود.

او گفت : با رویکرد عدالت محور و محرومیت زدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب ، با ورود نهاد های جهادی و انقلابی اقدامات ارزشمندی در حوزه‌ های مختلف صورت گرفته است .

این مقام دولتی در جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش آفرینی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:مردم ایران سوای از هر قوم و مذهبی در همراهی با معمار کبیر انقلاب با مقابله با استکبار و ظلم و زیاده خواهی دولت های غربی انقلابی را رقم زدند که الگویی برای تمام مظلومین جهان شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار