به مناسبت ایام الله دهه فجر، شرکت تعاونی آیینه هنر و صنعت با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان نیکشهر، رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولین در آموزشگاه دخترانه صادقیه نیکشهر افتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: توجه به ظرفیت های صنایع دستی و توانمندی های محلی باعث رونق در کسب و کار هنرمندان و ایجاد بازار های هدفمند شود.

رحیم بخش بلیدئی  می گوید: اگر هنر های ظریف زنان و مردان در استان سیستان و‌ بلوچستان با طراحی های کم نظیر به سمت تولید کالاهای کاربردی و مورد نیاز مردم هدایت شود توسعه پایدار با تکیه بر توانمندهای بومی و محلی را در پی خواهد داشت.

مصلح امیری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیکشهر گفت: در تعاونی آیینه هنر و صنعت نیکشهر ۱۲۰ دانش آموز بطور مستقیم در زمان اوقات فراغت مشغول بکار خواهند شد.

به گفته امیری این تعاونی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت آموزشگاه صادقیه نیکشهر تشکیل شده است.

ساره باور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر نیز در آیین افتتاح شرکت تعاونی آیینه هنر و صنعت گفت: این شرکت تعاونی در راستای کار آفرینی و عرضه محصولات دست ساز دانش آموزان از قبیل سوزن دوزی ، ترشی محلی و بسته بندی مواد غذایی ایجاد شده است .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار