فرماندار شهرستان اردل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - محمود کیانی گفت: ۱۲ طرح با کاربری‌های کشاورزی، مسکن، بهداشتی و درمانی، آموزشی و زیرساخت با اعتباری حدود ۹۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیالت اجرایی شش طرح دیگر نیز با حدود ۴۸ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

گازرسانی به روستای گوزلک بخش میانکوه شهرستان اردل از مهمترین این طرح‌ها بود که با اعتبار هفت میلیارد تومان اجرا و ۱۰۰ خانوار این روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند و زمینه اسکان حدود ۴۰۰ خانوار عشایری نیز فراهم شد.


بیشتر بخوانید


در بخش کشاورزی با افتتاح یک گلخانه سبزی و صیفی در روستای آلیکوه زمینه اشتغال ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم بوجود آمد.

بهینه سازی شبکه برق رسانی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، ایجاد زیرساخت‌های جدید تلفن همراه، بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های روستایی، کلنگ زنی دو باب مدرسه و یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر اردل و افتتاح چندین منزل مددجویی از دیگر طرح‌های دهه فجر در شهرستان اردل بود.

در مجموع ۴۱ واحد مسکن با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال تحویل مددجویان متقاضی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان اردل شد.

شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار