در دهمین روز از دهه فجر ۲۹ طرح گازرسانی با حضور استاندار کردستان امروز در دیواندره افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - استاندار کردستان امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۹ روستایی شهرستان دیواندره که به صورت نمادین در روستای کوس عنبر از توابع بخش سارال برگزار شد گفت: خدمات نظام در طول ۴۳ سال از انقلاب ستودنی بوده و امروز برکات آن را کاملا مشاهده می‌کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه شهرستان دیواندره به لحاظ برخورداری روستاهایش از نعمت گاز از میانگین کشوری و استانی بالاتر است، می گوید: تا پایان سال ۱۴۰۱ گازرسانی به روستا‌های این شهرستان با کلنگ زنی‌های امروز به پایان خواهد رسید.

او گفت: در آینده نزدیک با حضور مجدد در شهرستان دیواندره از نزدیک مشکلات شهرستان را بررسی خواهم کرد.

مدیرعامل گاز استان کردستان هم در این نشست گفت: امروز و در دهمین روز از دهه مبارک فجر ۲۹ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۹۰میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای کوس عنبر بخش سارال افتتاح و کلنگ زنی شد.

فعله گری گفت: این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۹ روستای بخش سارال و مرکزی، گاز رسانی به ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی و ارتقا ظرفیت گازاصلی ایستگاه از ۲۰ هزار مترمکعب به ۳۰ هزار متر مکعب است.

به گفته او: شاخص جمعیت بهره بردار از گاز در شهرستان دیواندره به ۹۹ درصد رسیده که نسبت به میانگین کشوری و استانی بالاتر بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.