نوجوانی به امید آنکه توسط سوپرقهرمان نجات پیدا می کند، خودش را از آپارتمان به پایین پرتاب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک نوجوان ۱۲ ساله هندوستانی تحت تاثیر سریال اینترنتی ژاپنی معروف «Platinum End»، جان خود را از دست داد.

بنا به گزارش خبرگزاری IANS، این نوجوان در حالی که تصور می‌کرد توسط سوپرقهرمان این سریال نجات خواهد یافت از طبقه ۱۱ یک ساختمان به پایین پرید. این اتفاق روز شنبه و در منطقه‌ای در شمال کلکته رخ داد.

بنا به گفته پلیس محلی هند این نوجوان با تصور اشتباه اینکه توسط فرشته‌ای شبیه به آنچه در این سریال نمایش داده شده، نجات خواهد یافت به پایین پرید. هویت این کودک «بیرج پاچیسیا» اعلام شده است. بنا به این گزارش این نوجوان زمانی که اعضای خانواده مشغول انجام کار‌های خود بودند به بالای پشت بام آپارتمان رفت و خود را به پایین پرتاب کرد. او پس از پرش در کنار حوض بزرگ این مجتمع مسکونی فرود آمد.


بیشتر بخوانید


تعدادی از همسایگان با دیدن این صحنه به کمک نوجوان شتافتند و جسد غرق خون او را در کنار حوض پیدا کردند. قربانی بلافاصله به نزدیکترین درمانگاه منتقل، اما مرگ وی اعلام شد.

پرش از ارتفاع

گفتنی است؛ وقوع این حادثه دردناک در حالی خبرساز می‌شود که افراد کم سن و سال تحت تاثیر چنین سریال‌های اینترنتی‌ یا بازی‌های آنلاین دارای محتوای نامناسب حوادثی تلخ را رقم می‌زنند. پیشتر نیز چند پسربچه تحت تاثیر بازی‌های آنلاین نامناسبی مانند blue whale و PUBG جان خود را از دست داده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
بسکه صب تا شب مرد عنکبوتی و سوپرمن و اینجور مزخرفات رو تو کله طفلای معصوم مردم فرو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
از هندوها نجس تر خداوند خلق نکرد