۴۳ سال استقامت؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و به تعبیر فرمایشات معظم‌له، راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: ملت ایران همواره به آموزه‌های قرآنی عمل کرده و همواره در صحنه حضور داشته‌اند، و ۲۲ بهمن، تمام دشمنان ریز و درشت نظام را مرعوب می‌کند.

وی می گوید: این حضور که در هیچ کدام از کشور‌ها و در هیچ کدام از شهر‌های بزرگ و کوچکشان نمونه‌ای ندارد، همچنین تبلیغات یکساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی را بی اثر و باطل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: یک سال تمام دشمنان این مردم و نظام در بوق‌های تبلیغاتی خودشان این دروغ را تکرار می‌کنند که مردم از انقلاب رویگردان شده‌اند، اما حضور شگفت انگیز مردم خلاف ادعا‌های آن‌ها را اثبات می‌کند.

او گفت: مردم ولایت‌مدار این استان با حضور مستمر و پرشور خود در راهپیمایی خودرویی ٢٢ بهمن، وفاداری خود را به انقلاب به خوبی نشان دادند و این حضور نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

به گفته او که مردم ما متین‌ترین و خردمند‌ترین مردم هستند که با وجود گلایه‌های جدی از برخی مدیریت‌ها در کشور در بزنگاه‌های سیاسی با حضور هوشمندانه خود، از نظام و انقلاب خود حراست و نگهبانی می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.