نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران، خط بطلان به کدخدایی آمریکا کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  آیت‌الله علی ملکوتی امروز به مناسبت ۲۲ بهمن در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه، در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با اشاره به اینکه دنیای استکبار بعد از جنگ جهانی دوم خود را مالک دنیا می‌داند یادآور شد: هم‌اکنون استکبار در قالب آمریکا خود را کدخدای دنیا می‌داند و بعضاً بعضی عناصر خودفروخته در داخل به این فکر دامن می‌زنند.


 اگر آمریکا و کدخدایی آمریکا را قبول کنیم، یعنی قبول می‌کنیم، انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ بی‌ثمر بوده، به خون شهدا و ارزش‌های امام حسین خط بطلان کشیده‌ایم و درنهایت ذلیل شدن مردم تحت سیطره آمریکا را قبول می‌کنیم.


دسیسه و شیطنت ۴۳ ساله دشمن برای ما درس بزرگی داد و آن این است که حفظ وحدت، یکپارچگی و تبعیت از رهبری تنها چراغ راه ما خواهد بود.


بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، غیرت مردم ایران اجاره نمی‌دهد تا از اهداف والای انقلاب دست بکشیم.


ایستادگی تمام‌قد مردم در راستای تحکیم نظام در ۴۳ سال گذشته وبا عنایت خدا می‌توانیم از زنجیر‌های دشمن رها شویم و گشایشی در زندگی مردم ایجاد کنیم.


 خادم این ملت بودن در دنیا و آخرت اجر دارد و مسئولان تمام سعی و تلاش خود را باید هزینه کنند تا امید مردم را روشن نگه‌دارند.


ایمان مردم نشانگر این است که این نظام یک الگو برای همه جهان است.


دشمن زمانی با انقلاب اسلامی ایران مخالفت نمی‌کند که حس کند ما وجود نداریم و در بی‌راهه هستیم؛ پس اگر دشمن، دسیسه کرده و تحریم را افزایش می‌دهد به منزله این است که ما قوی هستیم.

ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر خود، سرنوشت منطقه را تغییر داد چراکه کل دنیا خواستار تغییر در سوریه شد و این جمهوری اسلامی ایران بود که نقشه آن‌ها را نقش بر آب کرد.


در حالی که تمام دشمنان خواستار تغییرات در یمن بودند این نظام جمهوری اسلامی ایران بود که مقاومت کرد و پشت یمن ایستاد.

در پایان راهپیمایی خودرویی امروز و همچنین سخنرانی، قطعنامه‌ای نیز قرائت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.