شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

شور انقلابی مردم ایران اسلامی توقف ناپذیر است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با صدور بیانیه تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: شور و شعور انقلابی مردم ایران اسلامی توقف ناپذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  -در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، آوردگاه دیگری بود که حماسه سازان کردستان سربلند همراه با دیگر نقاط ایران اسلامی دوشادوش هم پیام وحدت و انسجام خود را در برابر دیدگان جهانیان به ظهور رسانده و بر مواضع انقلابی خود استوارتر از همیشه تاکید کنند.

در ادامه این بیانیه آمده: این حضور لحظه‌شناسانه در جشن ملی ۱۴۰۰ در حالی بود که با وجود محدودیت‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی مردمی ممکن نبود، ولی مردم انقلابی کردستان با حرکت‌های موتوری و خودرویی همراه با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، صحنه‌هایی بی بدیل و ماندگار را خلق کردند که بی شک در تاریخ افتخارات این مرز و بوم تا همیشه خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: این شکوه بی نظیر و تجدید عهد با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شایسته بهترین تقدیر و قدرشناسی است.

در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بر خود لازم می‌داند از تمام مردم خداجو و انقلابی استان که در خلق این حماسه بزرگ سهیم بودند تشکر و قدردانی کرده و عزت و سربلندی شما ملت فهیم و آزاده و اهتزاز همیشگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر قله‌های سعادت و افتخار از خداوند متعال مسالت دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.