مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تثبیت و مستند سازی اراضی ملی در شهرستان‌های سرعین، نمین و پارس آباد به اتمام رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -  محمود قلی زاده گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان منابع طبیعی کشور مبنی بر اتمام تثبیت و مستند سازی اراضی ملی کشور تا پایان سال‌جاری این اداره با در اولویت قرار دادن تثبیت و مستند سازی اراضی ملی با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان تاکنون توانسته ایم در ۳ شهرستان در مساحت ۱۱۱ هزارو ۳۹۵ هکتار از اراضی ملی را تثبیت و کار مستند سازی را به اتمام برسانیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش همکاران در تمامی شهرستان‌ها این امر مهم با جدیت دنبال می‌شود که با تمام توان و تلاش و بکارگیری امکانات کار تثبیت و مستند سازی اراضی ملی در تمامی شهرستان‌های استان را تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهیم رساند.

او با قدردانی از پرسنل اداره کل و ادارات تابعه ثبتی حضور آنان در ساعات غیر اداری با هدف تسریع فرایند مستند سازی اراضی ملی استان، کاداستر و مستند سازی تمام اراضی ملی این استان تا پایان امسال را از اولویت‌های اداره کل منابع طبیعی و املاک استان اردبیل برشمرد و از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای جلوگیری از زمین خواری نام برد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.