معاون بنیاد مسکن کشور از افتتاح صد و چهل هزارمین مسکن روستایی خبر داد و گفت: از ۸ هزار متقاضی وام مسکن روستایی، ۲هزار و ۵۰۰ نفر به بانک‌ها معرفی شدند و آمادگی معرفی به بانک ۵ هزار و ۵۰۰ متقاضی دیگر را نیز داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - فرهاد باقرپور در مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس گفت: مدیران باید قدردان فرصت خدمتگزاری در عرصه جهادی به مردم باشند و مسئولیت یک امانت در دست مدیران است و باید از این فرصت خدمتگزاری به ویژه در سازمان‌ها و نهاد‌های با مدیریت جهادی در راستای منافع مردم بهره‌مند شوند.

به گفته او، خدمت بی منت به مردم مهم‌ترین رسالت مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مدیران باید این فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پذیرش مسئولیت در نگاه مولای متقیان علی (ع) را سپردن امانت الهی دانست.

او می‌گوید: دوره مسئولیت‌ها سریع سپری می‌شود. در چند سال اخیر به دلیل تحریم‌های شدید اقتصادی دشمنان، شیوع ویروس کرونا و برخی مشکلات دیگر، پیشبرد امور را با تنگنا مواجه کرده بوده که با بسیج امکانات و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی مسائل شهرستان‌ها را به خوبی پیش بردند.

او با تاکید بر اینکه مجموعه بنیاد مسکن در استان فارس از نیرو‌های انسانی توانمندی برخوردار است، گفت: در بحث اعتماد سازی تلاش می‌شود انتخاب مدیران از نیرو‌های بومی و یا افرادی که در مجموعه بنیاد در استان‌ها خدمت کرده‌اند، باشد.

باقرپور گفت: از ۲۰ پروژه در ایام دهه فجر بهره برداری شد و این طرح‌ها عمدتا در راستای اجرای طرح هادی، زیرسازی و جدول گذاری روستاها، احداث پل و آسفالت معابر بوده که بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت: در حوزه ساخت مسکن قریب به ۷۸۰ مسکن در حال احداث وجود دارد که اجرای ۵۷۰ واحد آن از محل طرح اقدام ملی انجام شده است.

باقرپور گفت: تسهیلات وام مسکن روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
خب کی دیگه ابلاغ میکنین.....ما منتظر. این وام هستیم
آخرین اخبار