معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد:

کلاس‌های آموزشی همه مقاطع تحصیلی تا اطلاع بعدی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از غیر حضوری شدن تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه تا اطلاع بعدی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رحیم پیغان در این‌ باره گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان و اعلام وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی، کلاس‌های آموزشی همه مقاطع تحصیلی این دانشگاه تا اطلاع بعدی به‌صورت مجازی و در سامانه «ال ام اس» دانشگاه برگزار می‌شود.

بر همین اساس تداوم برگزاري حضوری کلاس‌هاي درس مقطع دکتري تخصصی با صلاحديد استادان درس و توافق دانشجویان و با هماهنگي آموزش دانشکده‌ها امکان‌پذير است.

به گفته پیغان همه‌ فعالیت‌های پژوهشی دانشجويان تحصيلات تکميلي برای اجرای پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها به‌شرط تصویب پیشنهاده، با هماهنگي استاد راهنما مانند نیم‌سال‌های گذشته و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها امکان‌پذير است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: جلسات دفاع از پایان‌نامه‌ها نیز به‌ صورت مجازی برگزار می‌شود؛ با این حال با صلاحديد گروه آموزشی و دانشکده، امکان برگزاری جلسات دفاع به‌ صورت حضوری (با رعایت شیوه‌نامه‌ها) وجود دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: آزمون‌های باقی‌مانده مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

البته او تاکید کرد که در صورت هرگونه تغییر احتمالی در شیوه‌ی برگزاري کلاس‌ها در همه‌ مقاطع تحصیلی اطلاع‌رسانی در این‌ باره انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.