استاندار ایلام گفت: صدای رسای مظلومیت بی مثال شهدای زمین فوتبال چوار را باید در قالب ساز و کار‌های هنری و خبری در همه سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته  حسن بهرام‌نیا، این حادثه وقیح و فجیع که سند مظلومیت مردم ولایتمدار ایلام در هشت سال دفاع مقدس است، در حالی اتفاق افتاد که ۲ تیم در حال رقابت بودند و متاسفانه باعث به شهادت رسیدن ۱۵ نفر و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

همه ما وظیفه داریم در خصوص بیان و تشریح مظلومیت این جنایت بی مانند و ضد بشریت که در قالب بمباران هوایی رخ داد، جامه عمل بپوشانیم.

بهرام نیا بیان کرد: همه ما باید صدای رسای مظلومیت بی مثال شهدای فوتبال چوار را در قالب همه ساز وکار‌هایی که در اختیار داریم در همه سطوح ملی منطقه‌ای و جهانی معرفی کنیم.

۲۳ بهمن سال ۱۳۶۵، یادآور بی نظیر‌ترین فوتبال جهان، روزی که به نام و یاد شهدای ۲۳ بهمن یادآور شهادت مظلومانه بازیکنان زمین فوتبال چوارگرانقدر و مظلوم بمباران زمین فوتبال چوار گره خورده است.

این مسابقه که بین دو تیم منتخب ایلام و منتخب چوار برگزار شد در نیمه دوم دقیقه ۵۵ مورد هجوم حمله قرار گرفت و ۱۵ نفر از جوانان ایلام و چوار به شهادت رسیدند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.