به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان نهبندان به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور «نخعی» نماینده محترم مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،  عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی، بیکی فرماندار شهرستان، حق‌پناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان، توانا مسئول دفتر فنی اداره کل و ورزشکاران زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال روستا‌های این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید حاج محمد حسین قاسمی روستای طارق شهرستان نهبندان با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت وزارت نفت احداث و به میمنت و مبارکی دهه مبارک فجر افتتاح و در اختیار جوانان و ورزشکاران این دیار قرار گرفت.

همچنین به میمنت و مبارکی چهل و سومین سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید محمد عزیزی روستای کلاته سید علی افتتاح و بهره‌برداری رسید.

این پروژه ورزشی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد برکت و دهیاری روستای کلاته سیدعلی به عنوان هدیه دولت مردمی _ ایران قوی آیت‌الله دکتر رئیسی تقدیم جوانان و ورزشکاران این دیار شد.

 از مرداد ماه سال ۱۳۹۸ تا کنون تعداد ۸۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستا‌های خراسان‌جنوبی احداث، افتتاح و ۱۵۰ هزار متر مربع به زیرساخت‌های ورزشی استان افزوده شده است.

انتهای پیام /  ط ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار