معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : نمایشگاهی برای اشتغال و کارآفرینی در محل آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) طاق بستان برپا شده از مردم استان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- حجت الاسلام مجید میرزایی گفت : نمایشگاه "شمیم خدمت" گوشه‌ای از فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در حوزه اشتغال و کارآفرینی است که در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این نمایشگاه تولیدات حرفه‌های مختلفی که از قبل در مراکز افق بقاع متبرکه استان کرمانشاه آموزش داده شده، در غرفه‌های مختلف برای بازدیدکنندگان نمایش داده شده است.

زنبورداری، گیوه باقی، قالی باقی، گلیم بافی، جاجیم بافی، عروسک سازی، میناکاری و خیاطی از جمله مواردی است که در این نمایشگاه آموزش داده می‌شود. تولیدات در معرض دید و خرید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

از محل عواید فروش محصولات و تولیدات این نمایشگاه برای رفع محرومیت زدایی در مناطق حاشیه‌ای و مناطق کم برخوردار کرمانشاه استفاده خواهد شد.

در این نمایشگاه از محل موقوفه مرحوم آیت الله کرکوکی (ره) با استقرار پزشک، خدمات ویزیت و داروی رایگان به همشهریان ارائه خواهد شد.

این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ جهت بازدید عموم مردم دایر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.