فاز اول سالن طبقاتی مجموعه الغدیر ایلام کلنگ زنی شد

فاز اول پروژه بزرگ سالن طبقاتی مجموعه الغدیر با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استانی در محل ورزشگاه قلاویزان شهر ایلام بر زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، با توجه به اینکه چند رشته ورزشی در استان فاقد مکان استاندارد بوده و همچنین بعد از فروش هتل ورزش، استان توانایی اخذ هیچ میزبانی را ندارد، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مجموعه فنی اداره کل به این نتیجه رسیدیم که یک سالن طبقاتی در استان ایلام تاسیس شود.

 مساحت کل مجموعه پروژه را ۶ هزار متر مربع بیان کرد و یادآور شد: اعتبار فاز اول این پروژه ۲۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی بوده که در سه طبقه احداث خواهد شد.

در اجرای این پروژه سالن ژیمناستیک، صخره نوردی، ۲ باب دفتر هیأت‌های ورزشی و ۲ باب سالن برای رشته‌های ورزشی در طبقه همکف و همچنین سالن تنیس روی میز، کافه و رستوران در طبقه اول به همراه ۲ باب سوئیت ۲ خوابه و ۲۰ اتاق به ظرفیت حداکثر ۲۰۰ ورزشکار خواهد شد.

فاز اول این مجموعه به مناقصه رفته و پیمانکار آن مشخص شده است و با پیش بینی زمان اجرایی در پایان دولت سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.