معاف شدن مدارس قم از پرداخت هزینه مدیریت پسماند

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان قم گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم معافیت مدارس از پرداخت هزینه مدیریت پسماند تصویب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - نادر کریمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم، گفت: در مقابل معافیت مدارس استان  قم از پرداخت هزینه یک میلیون تومانی سالیانه جمع آوری زباله‌های مدارس، قرار شد تفاهم نامه‌ای میان آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با هدف آموزش دانش آموزان برای جدا سازی و تفکیک پسماند منعقد شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان قم گفت: در این موضوع به دنبال افزایش آموزش و فرهنگ سازی در میان نسل‌های جدید هستیم تا دانش آموزان با نحوه جمع آوری، تفکیک، جداسازی، و مدیریت پسماند آشنا شوند و فرایند مدیریت پسماند در استان قم از مبدا به شکل کامل تری اجرایی شود.

کریمی ارائه تخفیف تبلیغات محیطی شهرداری به مدارس غیردولتی را دومین مصوبه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم عنوان کرد و گفت: بر این اساس تبلیغات محیطی مدارس غیر دولتی در سطح شهر با تخفیف ۳۰ درصدی شهرداری انجام می‌شود.

فرماندار قم نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در زمینه جمع آوری و مدیریت پسماند با استاندار‌های بین المللی فاصله داریم، گفت: انعقاد تفاهم‌نامه آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند می‌تواند به نهادینه سازی این موضوع در بین دانش آموزان کمک کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار