فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: ٢٣پرونده قضایی دیگر با پیگیری و وساطت گروه جهادی احرار آزادسازی زندانیان غیر عمد شهرستان لامرد طی هفت ماه گذشته به سرانجام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرهنگ پاسدار محمود جعفری گفت: این گروه جهادی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهری و جمعی از بسیجیان نزدیک به ١٨ ماه بود که با دریافت کد رسمی از سازمان بسیج سازندگی فعالیت خود را آغاز  و تاکنون با همراهی مردم، مساعدت خیران و همکاری مجموعه دادگستری شهرستان لامرد، موفق به رهایی ۴۵ زندانی جرایم غیر عمد از حبس شده است.

احمد قائدی مسئول گروه جهادی احرار نیز گفت: آمار فعالیت گروه جهادی احرار از ابتدای فعالیت خود تعداد پرونده های مختومه شده   ۴۵ پرونده است.

او مبلغ کل پرونده های مختومه شده را ۳میلیارد و چهارصد میلیون تومان برشمرد و گفت: ۸ نفر خانم، ٣٧ نفر آقا از زندان رهایی یافته اند.

قائدی گفت: مبلغ کل تخفیف گرفته شده از شاکیان  دو میلیارد تومان بود که کل  مبلغ پرداختی  متشاکیان نزدیک به یک میلیارد تومان است.

مسئول گروه جهادی احرار گفت: تعداد فراخوان های عمومی ۲۹ فراخوان می باشد و هزینه جمع آوری شده گروه احرار از ۲۹ فراخوان عمومی و کمک های خیرین چهارصد و هشتاد میلیون تومان است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار