رهبر انقلاب اسلامی، امروز در پیامی بر اهمیت تولید باکیفیت نوشت افزار ایرانی - اسلامی تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - «شما ببینید مصرف نوشت‌افزار -مداد و کاغذ و دفتر و بقیّه‌ی وسایل- چه حجم عظیمی دارد که ما در بسیاری از این‌ها داریم از واردات استفاده میکنیم که هم بارِ فرهنگی دارد، هم بارِ اقتصادی دارد. یک مشت جوان پیدا شده‌اند که از دو سه سال قبل از این، از چند وقت قبل -حالا من دقیقاً الان یادم نیست- همّت گماشتند برای اینکه نوشت‌افزار داخلی [تولید کنند]؛ خب این‌ها احتیاج به کمک دارند؛ باید به این‌ها کمک بشود.»

جملات فوق، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در شهریور ۹۷ است. ایشان همواره در بیانات خود به تولید با کیفیت ملی در زمینه های مختلف اشاره کرده اند.

در همین ارتباط صبح امروز، ایشان در پیامی -که به مناسبت پاسداشت ۱۰ سالگی جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی منتشر شد - با ابراز خرسندی از اقدام افتخار آفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.

در ادامه گزارشی درباره این موضوع را می بینید:

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تمدن بدلی
۱۴:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
فاصله سن بلوغ تا فارغ التحصیلی 10 سال و بلوغ تا اشتغال 20 سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
بعله فوق لیسانس بگیری بعدم بیکار بگردی خیلی حیاطی هست
Germany
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
یه حودگتر نمی توانند تولید کنند بعد میگن موشک ساختیم !
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اگر چشمانمان را بازکنیم، می بینیم که بهترین موشک و وسایل نظامی را تولید می کنیم. و در ارتباط با لوازم التحریر کیفیت در برخی وسایل بسیار عالی است و در برخی دیگر باید کیفیت آن ها را باید بالا ببریم. .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
برای اینکه موشک را جوانان مطیع امر رهبری و دلسوزانی که به ظرفیت های داخلی و استعداد جوانان این مرز و بوم اعتقاد دارند در عمل ساخته ولی برای برخی کالاها یا وارد میدان نشده کسی یا اعتقادی به ظرفیت داخلی و نیروی داخلی نداشتند که موفق نشده اند..‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اگر کالای حیاتی این است پس نان و غذا چیه
آخرین اخبار