سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: مدارس شهری در این شهرستان به دلیل شیوع کرونای اُمیکرون تعطیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - عبدالعزیز موسوی در جلسه اضطراری ستاد کرونای این شهرستان گفت: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون در شهرستان و اعلام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر قرمز شدن وضعیت شهرستان کهگیلویه ، کلاس‌های حضوری در مقاطع ابتدایی ، مهد‌های کودک، متوسطه اول (راهنمایی) و متوسطه دوم در شهر‌های دهدشت، سوق، قلعه رئیسی و دیشموک تا اطلاع ثانوی تعطیل است و آموزش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او گفت: مدارس روستایی در شهرستان کهگیلویه به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم در بستر فضای مجازی و جمعیت کم دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند تا در روند آموزش این دانش آموزان مشکلی به وجود نیاید.

موسوی گفت: این تصمیمات برای قطع زنجیره انتقال سویه جدید ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن و همچنین حفظ سلامت دانش آموزان در مدارس شهری گرفته شده است. 

او از لغو همه مسابقات در سالن‌های ورزشی شهرستان کهگیلویه هم خبر داد و گفت: نظارت بر تالار‌های عروسی، اصناف، بازار روز و اماکن عمومی با تشکیل تیم‌های ویژه نظارتی متشکل از دستگاه‌های متولی و همکاری نیروی انتظامی و دادستانی اجرا می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان کهگیلویه با اشاره به قدرت بالای انتشار سویه اُمیکرون ادامه داد: شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس ضمن استفاده از ماسک فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.