جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به دشمن صهیونیست نسبت به هر گونه تنش افروزی جدید در محله شیخ جراح هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  مشیر المصری، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: پاسخ تنش افروزی‏‏، تشدید مبارزه و حملات مقاومت است و این معادله‌ای است که مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیست تحمیل کرده است.

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، المصری افزود: نمی‌توان محله شیخ جراح را به حال خود تنها گذاشت و به دشمن اجازه نخواهیم داد هر رفتاری که بخواهد با خانواده «سالم» و یا سایر خانواده‌های فلسطینی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پرتابه‌های (موشک و خمپاره های) مقاومت همواره از قدس دفاع خواهد کرد و مقاومت از ملت فلسطین، هر کجا که باشد‏، ‏ حمایت می‌کند.

منابع خبری از درگیری در محله شیخ جراح در قدس اشغالی و حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها خبر دادند.

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۳۱ فلسطینی و بازداشت ۱۲ نفر دیگر در درگیری با نیرو‌های اسرائیلی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی خبر داد.

به دنبال دور تازه خشونت‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی روز یک شنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیامد‌های تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله شیخ جراح هشدار دادند.

شامگاه شنبه، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان ساکنان محله شیخ جراح حمله کرده و با پرتاب سنگ باعث وارد آمدن خسارت‌هایی به منازل آن‌ها شده و تعدادی از ساکنان را زخمی کردند.

سخنگوی حماس همچنین فلسطینیان ساکنان قدس را به بسیج عمومی برای یاری ساکنان شیخ جراح فراخواند و تأکید کرد که همه شهر‌ها و روستا‌های کرانه باختری و قدس بایستی به میدانی برای رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینان بزدل تبدیل شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: فلسطین ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۷:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
برادران خدا قوت ، اگر یکم هماهنگی بیشتر رو هم میزدین تنگ مبارزاتتون الآن کلک اسراییلو کنده بودینا . باور کن
آخرین اخبار