فرمانده کل سپاه:

دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی ناتوان و زمین‌گیر شده‌اند

فرمانده کل سپاه گفت: امروز فرزندان ملت ایران در هوا، زمین و دریا مقابل دشمنان صف به صف ایستاده‌اند و دشمنان در مقابل اقتدار و قدرت ایران ناتوان و زمین‌گیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان  بندرعباس -فرمانده کل سپاه گفت: حضور در جمع مردم روستای زاچ و داربست برای ما بسیار شیرین، دلنشین و خاطره انگیز و به یاد ماندنی است، بنده خود روستازاده هستم و افتخار می کنم به اینکه از جنس شما عزیزان می باشم.

فرمانده کل سپاه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان دیگر برای ما تصمیم نمی گرفتند اما آنان نتوانستند تحمل کنند که ایران به استقلال رسیده از این رو فشارهای زیادی از جنگ، تحریم و حصر اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کردند.

به گفته سرلشکر سلامی مجاهدت‌های زیادی صورت گرفت تا اراده بیگانگان در این سرزمین مقدس حاکم نشود.

او گفت: آموخته ایم که باید در مقابل دشمنان خدا بایستیم تا مردم مان ایمن و آرام باشند، آرامش بگیرند.

فرمانده کل سپاه می گوید: از سوی دیگر برای خدمت و کمک به مردم عزیزمان، برای همراه شدن با مشکلات جامعه، برای رفع مشکلات، کاهش آلام و دردهای جامعه تلاش می کنیم.

 در مراسم افتتاح شهرک مسکونی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در منطقه بشاگرد سردار تنگسیری گفت: پارسال که برای بازدید وضعیت خسارات سیل ۹۸ به این جا آمدیم واقعأ شرمنده مردم این منطقه شدیم و با دیدن شرایط بد آب و هوایی و آثار مخرب سیل که زندگی مردم را از بین برده و مردم در شرایط بسیار نامطلوبی زندگی می کردند، تصمیم گرفتیم یک شهرک مسکونی بسازیم.

 شهرک مسکونی که مزین شده بنام شهید والامقام سپهبدحاج قاسم سلیمانی،  ۱۵۴ واحد مسکونی مستقل دارد که تمام بخش های مورد نیاز مردم از قبیل مسجد، مدرسه، فروشگاه، آب، برق، ارتباط مخابراتی، خانه بهداشت، پارک بازی، زمین ورزشی و جاده روستایی دارا می باشد.

 این  طرح عمرانی در کمتر از یک سال با تلاش جهادگران مهندسی نیروی دریایی سپاه و همت عالی خیرین با همراهی بخش های دولتی در استان همانند بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی، آب منطقه ای، برق، مخابرات و استانداری و سایر بخش ها صورت گرفته.

روستاهای زاج و داربست با ۱۱۴ خانوار پیش از این در فاصله ۲۷۰ کیلومتری از شهرستان بشاگرد واقع شده بود که پس از وقوع سیل زمستان 98 در یکی از دشت‌های شهرستان سیریک(مکان فعلی احداث  طرح) اسکان داده شدند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بندرعباس، ضمن بازدید از یگان های نیروی دریایی سپاه مستقر در جنوب کشور و ارزیابی آمادگی های رزمی، شهرک مسکونی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در منطقه بشاگرد(روستای زاچ و داربست)را افتتاح کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
بدخت ملت ایران با این اختلاس ها