رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از هزار و ۱۱۴ آزمایش کرونای دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی ۵۸ درصد موارد مثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - پرویز یزدان پناه گفت: یک بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در استان به هزار و ۵۶ تن رسید. 
 
او گفت: هم اکنون ۱۶۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۶۴ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۷ تن در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت حدود ۸۷ هزار تن بهبود یافته گزارش شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به افزایش بی سابقه شمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: از هزار و ۱۱۴ آزمایش کرونای دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۵۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بود.

او گفت: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی ویروس کرونا آگاهی و همکاری و مشارکت مردم است؛ همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش حضور در تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، تهویه مناسب، بهداشت شخصی، عدم حضور در مراکز پرخطر و انجام واکسیناسیون نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.