شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در ۲۸ فوریه دفاتر این شرکت در آمریکا باز خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مایکروسافت قصد دارد در ۲۸ فوریه دفاتر خود را در ایالت واشنگتن، جایی که مقر آن است، به طور کامل بازگشایی کند. برنامه‌های بازگشایی این شرکت بار‌ها در سال ۲۰۲۱ تغییر کرد و در سپتامبر به تعویق افتاد، اما اکنون مایکروسافت یک تاریخ قطعی برای بازگشایی را اعلام کرد.

به گزارش theverge، کریس کاپوسلا، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی مایکروسافت می‌گوید: "نرخ بالای واکسیناسیون در کینگ کانتی و همچنین کاهش بستری شدگان در بیمارستان و مرگ و میر، ما را قادر می‌سازد تا دفاتر را بازگشایی کنیم." با این حال، مایکروسافت اعلام کرد الزامی برای بازگشت کارمندان به دفتر ندارد.

به گفته کاپوسلا کارمندان از ۲۸ فوریه ۳۰ روز فرصت خواهند داشت تا روال کار‌های روزمره خود را اصلاح کنند و اولویت‌های کاری را که با مدیرانشان توافق کرده اند، اتخاذ کنند. کاپوسلا افزود: "دفاتر Bay Area این شرکت در کالیفرنیا به طور مشابه در ۲۸ فوریه بازگشایی خواهند شد و ما پیش‌بینی می‌کنیم که بسیاری از مکان‌های دیگر ما در آمرکیا همانطور که شرایط اجازه می‌دهد، از این روند پیروی کنند."

کارمندان مایکروسافت

برنامه بازگشایی سایر شرکت‌های فناوری

در هفته‌های اخیر، سایر شرکت‌های فناوری نیز برنامه‌های اداری خود را تنظیم کرده‌اند. متا قرار است دفاتر خود را در ۲۸ مارس بازگشایی کند و کارمندان برای بازگشت به دفتر باید دوز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند. همچنین کارمندان اپل برای ورود به محل کار باید مدرکی مبنی بر دوز یادآور واکسن را به همراه داشته باشند یا آزمایش‌های منفی را ارائه دهند. گوگل در ماه دسامبر اعلام کرد که منتظر بررسی شرایط است تا تاریخ بازگشایی دفاترش را اعلام کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
ماکروسافت جاسوس