وزیر دفاع روسیه در جریان سفر خود به سوریه با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در خصوص مبارزه با تروریسم دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، در جریان سفر به سوریه و حضور در یک رزمایش نظامی این کشور، با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری تاس روسیه، شویگو امروز (سه‌شنبه) وارد سوریه شد، از تمرین‌های دریایی یگان‌های ارتش روسیه که در بندر «طرطوس» سوریه برگزار شد، دیدار کرد و پس از آن نیز دیداری با بشار اسد داشت.

در دیدار امروز «همکاری‌های نظامی و مبارزه با تروریسم» محور اصلی دیدار دو مقام ارشد روسیه و سوریه بود و شویگو تاکید کرد که روسیه به همکاری با سوریه علیه تروریسم ادامه می‌دهد تا اینکه سوریه حاکمیت خود را به دست آورد.

وزارت دفاع روسیه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر امروز شویگو به سوریه به دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، انجام شده است. در این بیانیه آمده است: «سرگئی شویگو و بشار اسد امروز نشستی برگزاری کردند و در آن برای بررسی موضوعات مختلف همکاری نظامی بین دو کشور به عنوان بخشی از مبارزه مشترک با بقایای تروریست‌های بین‌المللی و جنبه‌های خاصی از کمک‌های بشردوستانه روسیه به مردم سوریه رایزنی کردند. وزیر دفاع روسیه به رئیس‌جمهور سوریه از رزمایش دریایی روسیه در شرق دریای مدیترانه نیز اطلاع داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار