محور اشتهارد- ماهدشت بهسازی می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشتهارد گفت: محور اشتهارد- ماهدشت در لاین رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بهسازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - آقای  رحیمی گفت: رنگ‌آمیزی پایه تابلو‌ها و بیلبوردها، نصب نیوجرسی درنقاط حادثه‌خیز به طول چهار کیلومتر، شانه‌سازی جاده‌های روستایی و  بزرگراه اشتهارد- ماهدشت به طول ۷۰ کیلومتر و تعریض جاده برای افزایش دید کاربران جاده‌ای در ۶ نقطه به طول چهار کیلومتر در محور روستایی آبیک از جمله این اقدامات بوده است.

او گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور اشتهارد- بوئین زهرا، نصب سرعتکاه آسفالتی روبه‌روی شهرک صنعتی اشتهارد، لکه‌گیری در محور‌های تحت پوشش، اصلاح شیب شیروانی در بزرگراه اشتهارد- ماهدشت در لاین رفت و برگشت به طول ۲۵ کیلومتر، عملیات برف روبی و نمک پاشی در سه مرحله و خاکریزی نقاط آسیب‌دیده با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران جاده‌ای انجام شده است.

محور اشتهارد- ماهدشت یکی از محور‌های مواصلاتی مهم و استراتژیک البرز و مسیر عبور و ترانزیت کالا از ۶ استان غربی کشور است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشتهارد گفت: برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای طرح ساماندهی و بهسازی این محور در دستور کار قرار گرفته است.

این طرح  با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که اعتبار آن با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشتهارد  با اجرای این طرح آمار تصادفات این محور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.