ویدئوی جدید منتشر شده توسط ویرجین گلکتیک، جزئیاتی از سفر گردشگری فضایی زیرمداری این شرکت را نشان می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت فضایی ویرجین گلکتیک ویدئوی جدیدی منتشر کرده که سفر گردشگری فضایی زیر مداری این شرکت را با جزئیات بیشتر از همیشه نشان می‌دهد.

به گزارش سایت  digitaltrends؛ مسافران ویرجین گلکتیک، قرار است سفر خود را با یک هواپیمای حامل به ارتفاع ۵۰ هزار فوتی آغاز کنند. این شرکت طراحی پرتاب خود را بسیار نرم‌تر نسبت به پرتاب موشک معمولی نشان می‌دهد. هواپیمای حامل پس از رسیدن به ارتفاع مورد نیاز Unity را آزاد می‌کند. چند ثانیه بعد، یونیتی موتور موشک را روشن می‌کند و هواپیمای فضایی و شش مسافر آن را به سمت خط کارمان هدایت می‌کند.

هنگامی که موتور موشک خاموش شود، مسافران می‌توانند کمربند‌های ایمنی خود را باز کنند و در اطراف کابین شناور شوند و در عین حال از مناظر فوق العاده زمین از فضا لذت ببرند. ویرجین گلکتیک در سال گذشته تعدادی پرواز آزمایشی موفقیت آمیز انجام داد که در اولین مأموریت، سرنشینان آن به فضا رسیدند. ریچارد برانسون، بنیانگذار این شرکت و پنج نفر دیگر در این پرواز حضور داشتند.

 ویرجین گالاکتیک

ویرجین گلکتیک، قصد دارد تا قبل از پایان سال جاری یک سرویس گردشگری فضایی تجاری راه‌ اندازی کند. در حال حاضر حدود ۶۰۰ نفر پس از دور قبلی فروش بلیط ثبت نام کرده اند. اکنون این شرکت امیدوار است افراد ثروتمند بیشتری نزدیک به نیم میلیون دلار برای یک تجربه ۹۰ دقیقه‌ای خرج کنند.

در ادامه ویدئویی از این سفر را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۳:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
آمریکا چندین سال پیش رفته کره ماه خخخخخخخ ولی این کارو تکرار نکرده خخخخخ یعنی واقعا رفته کره ماه خخخ وقتی تو ماه جوی وجود نداره چطوری تو فیلم که رفتن توماه پرچم تکون میخوره خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
هنــــــــــــــــــوز کسی نتونسته دلیل منطقی وعقلانی این موضوع رو توضیح بده که چرا بین آزادی درهمه زمینه ها (فرهنگی/اخلاقی/سیاسی و...) وپیشرفت درهمه زمینه ها رابطه مستقیمی برقراراست!؟
Iran (Islamic Republic of)
تمدن بدلی
۱۴:۴۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
اولا آزادی رو معنی کن دوما پیشرفت رو.
بشر غربی در اوج سقوط مادی و معنوی خودشه. دقت کن مادی و معنوی. نگفتم فقط معنوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
اصلا پیشرفت در زمینه علوم ربطی به بی بندوباری ندارد

پیشرفت غرب در زمینه علوم به سرمایه گذاری در این زمینه ها مرتبط است که با مدیریت درست و جذب بهترین نخبگان از سرتاسر دنیا و در اختیار گذاشتن لوازم به این سطح از پشرفت رسیده اند

زمان احمدی نژاد ایران هم در در این زمینه سرمایه گذاری کرد و به پیشرفت های قابل قبول رسید
پرتاپ چند ماه یکبار ماهواره های بومی ایران نشان از هزینه و مدیریت صحیح آن زمان در امر هوا فضا بود و با موفقیت هم همراه بود و ربطی به اباحه‌گری گری و ول انگاری نداشت
Iran (Islamic Republic of)
آزادی!!!!!!!!
۱۹:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
یعنی تو هنوز نفهمیدی تو این مملکت چه کسانی دارن کار میکنند،خب پیشرفت هم کرده و میکنند...و چه کسانی فقط مفت خوری میکنند و در حال چاپیدن ملت هستند،و جالب اینکه در بعضی از جاها ملت کمک حال این خائنین هم هستند!!!!!!!!!!!!!! مثل این 2 تا خودرو ساز لقمه حروم، میدونیم آشغال دارن میدن دست ما باز هم عطش وحشتناکی داریم برای خریدشون!!!!! خارجیها کار میکنن کار کار کار، اگه یه مغز متفکری هم ببینن تو هوا میزننش،عکس کارای مسوولین بیسواد ما.خود حدیث مفصل بخوان........ پس الکی هر چیزی رو به آزادی ربط ندید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
ناشناس ۱۴:۴۴ . متاسفانه همین بلا سر خودمون اومده از لحاظ مادی که مردم داغون شدن به زور داریم زندگی‌ میکنیم . از نظر معنوی هم با این اینستاگرام و این برنامه های کوفتی هم داریم سقوط میکنیم